afvist igen, igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
13 svar
1 synes godt om
3. marts 2014

babyolesen

Dronninglund fertilitetsklinik er nu på min "sorte liste".........!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

Mor til Majbørn

babyolesen skriver:

hvorfor er du afvist?

Anmeld

3. marts 2014

tweety2060

Hvad di grunden til afvisningen Og hvor mange gange er du afvist?

Anmeld

3. marts 2014

babyolesen

Mor til Majbørn skriver:

hvorfor er du afvist?

De skulle nødig blive stresset af for mange ægoplægninger. Det var ikke ordret svaret fra sekretær, men sådanne jeg høre det. Hun sagde at hvis det havde været min 3 afvisning i træk, kunne de godt tage mig ind til denne cyklus. Hvortil jeg svare, at så må de så også have en tid ledig.
Jeg får svaret igen af hende, at kvaliteten af behandlingen ville falde, hvis de tog en mere ind.

Jeg er gal, frustreret, ked af det...

Anmeld

3. marts 2014

babyolesen

tweety2060 skriver:

Hvad di grunden til afvisningen Og hvor mange gange er du afvist?

Det er 2. Gang. Dog ikke i træk. Jeg har fået lagt æg op 1 gang på 6 måneder pga afvisning og ferielukning.

Anmeld

3. marts 2014

tweety2060

babyolesen skriver:

Det er 2. Gang. Dog ikke i træk. Jeg har fået lagt æg op 1 gang på 6 måneder pga afvisning og ferielukning.

Det er rigtig frustrerende at blive afvist i drømmen om baby. Håber du kommer til næste gang.
Desværre er du ikke den eneste... Vi blev afvist i 5 mdr i streg og den eneste grund til vi kom til var fordi vi sagde ja til forskningsprojekt...
Håber det snart er jeres tur!

Anmeld

3. marts 2014

Mor til Majbørn

babyolesen skriver:

De skulle nødig blive stresset af for mange ægoplægninger. Det var ikke ordret svaret fra sekretær, men sådanne jeg høre det. Hun sagde at hvis det havde været min 3 afvisning i træk, kunne de godt tage mig ind til denne cyklus. Hvortil jeg svare, at så må de så også have en tid ledig.
Jeg får svaret igen af hende, at kvaliteten af behandlingen ville falde, hvis de tog en mere ind.

Jeg er gal, frustreret, ked af det...

ja øv, men hvis ikk de har ressourcerne til det, er der vel ikk så meget at gøre. Kan du søge et andet sted?

Anmeld

3. marts 2014

babyolesen

Mor til Majbørn skriver:

ja øv, men hvis ikk de har ressourcerne til det, er der vel ikk så meget at gøre. Kan du søge et andet sted?

Det vil jeg prøve og finde ud af.

Anmeld

3. marts 2014

babyolesen

tweety2060 skriver:

Det er rigtig frustrerende at blive afvist i drømmen om baby. Håber du kommer til næste gang.
Desværre er du ikke den eneste... Vi blev afvist i 5 mdr i streg og den eneste grund til vi kom til var fordi vi sagde ja til forskningsprojekt...
Håber det snart er jeres tur!

Den må have gjort endnu mere ondt. Var det også dr.lund?

Anmeld

3. marts 2014

esioul

babyolesen skriver:

Er også blevet afvist derfra for 14 dage siden!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.