Det er lige hvad jeg gør. Jeg har absolut intet overskud overhovedet. jeg har 2 drenge på henholdsvis 2år og 8 måneder og en mand der arbejder rigtig meget..
Jeg har taget alle nætter med begge børn, jeg skifter 95% af bleerne, giver dem mad, bader dem og putter min 1 af dem hver aften. Jeg står for indkøb, rengøring og det meste af madlavningen og vores sexliv er gået fuldstændig i stå, jeg har slet ikke overskud eller lyst.. Jeg trænger til at være fri.. Bare have 1 time for mig selv hvor der ikke er nogle der forlanger noget af mig, ikke forventer noget men hvor jeg bare kan få fred..
Min mand får mig til at føle mig underlig fordi jeg bare ikke har lyst til sex hele tiden men sagtens kan nøjes med en gang hver 14 dage eller en gang om ugen.. Jeg er træt for ved jo ligesom hvad der venter mig dagen efter..
Den store er i trodsalder og høre ikke en skid af hvad der bliver sagt og køre mig helt ud i tovene og den lille er total mor syg og går helt amok hvis han ikke kan se eller røre ved mig konstant så jeg føler bare jeg er på 24/7..
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her men nogle gange hjælper det bare at få det ned på skrift..
Anmeld