Jeg drukner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2014

Anonym trådstarter

Det er lige hvad jeg gør. Jeg har absolut intet overskud overhovedet. jeg har 2 drenge på henholdsvis 2år og 8 måneder og en mand der arbejder rigtig meget..

Jeg har taget alle nætter med begge børn, jeg skifter 95% af bleerne, giver dem mad, bader dem og putter min 1 af dem hver aften. Jeg står for indkøb, rengøring og det meste af madlavningen og vores sexliv er gået fuldstændig i stå, jeg har slet ikke overskud eller lyst.. Jeg trænger til at være fri.. Bare have 1 time for mig selv hvor der ikke er nogle der forlanger noget af mig, ikke forventer noget men hvor jeg bare kan få fred..

Min mand får mig til at føle mig underlig fordi jeg bare ikke har lyst til sex hele tiden men sagtens kan nøjes med en gang hver 14 dage eller en gang om ugen.. Jeg er træt for ved jo ligesom hvad der venter mig dagen efter..
Den store er i trodsalder og høre ikke en skid af hvad der bliver sagt og køre mig helt ud i tovene og den lille er total mor syg og går helt amok hvis han ikke kan se eller røre ved mig konstant så jeg føler bare jeg er på 24/7..

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her men nogle gange hjælper det bare at få det ned på skrift..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

et-ønske

Sender lige et i din retning!

Anmeld

3. marts 2014

Jems

3. marts 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Sender lige et i din retning!

Tak skal du have det har jeg i hvert fald brug for

Anmeld

3. marts 2014

Jems

3. marts 2014

Anonym trådstarter

Jems skriver:

Tak

Anmeld

3. marts 2014

tarkoflen

Kan du ikke fortælle din mand at du er kørt helt ned, og derfor slet ikke har overskud til sex? At du har brug for ro og nogle timer for dig selv, så du kan tanke op og få lidt overskud tilbage.

Har du nogle andre der kan tage ungerne i et par timer, hvis manden arbejder meget?

Og skal du tilbage på job snart for så skal du da have noget hjælp for at det ikke går helt galt!

Kram til dig

Anmeld

3. marts 2014

Anonym trådstarter

Kan du ikke fortælle din mand at du er kørt helt ned, og derfor slet ikke har overskud til sex? At du har brug for ro og nogle timer for dig selv, så du kan tanke op og få lidt overskud tilbage.

Har du nogle andre der kan tage ungerne i et par timer, hvis manden arbejder meget?

Og skal du tilbage på job snart for så skal du da have noget hjælp for at det ikke går helt galt!

Kram til dig

Det har jeg prøvet mange gange men jeg tror ikke han ved hvad han skal gøre for han føler jo at han gør en helt masse i og med han går på arbejde og gør lidt andre praktiske ting her hjemme, men jeg er ligeglad med de praktiske ting vil bare gerne ha hjælp til de børn..

Jo jeg har min mor men det er altid hende der passer dem når vi skal noget så vil heller ikke udnytte hende for meget.. de andre bedsteforældre er desværre ikke til megen hjælp..

Vi har lige rykket den lilles opstart i vuggestue til 1 maj også skal jeg først starte den 14 august men det har jeg os bare dårlig samvittighed over at jeg så skal gå her hjemme mens han skal afsted..

Tak for svar og kram

Anmeld

3. marts 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Det har jeg prøvet mange gange men jeg tror ikke han ved hvad han skal gøre for han føler jo at han gør en helt masse i og med han går på arbejde og gør lidt andre praktiske ting her hjemme, men jeg er ligeglad med de praktiske ting vil bare gerne ha hjælp til de børn..

Jo jeg har min mor men det er altid hende der passer dem når vi skal noget så vil heller ikke udnytte hende for meget.. de andre bedsteforældre er desværre ikke til megen hjælp..

Vi har lige rykket den lilles opstart i vuggestue til 1 maj også skal jeg først starte den 14 august men det har jeg os bare dårlig samvittighed over at jeg så skal gå her hjemme mens han skal afsted..

Tak for svar og kram

Det er muligt han synes han gør en hel masse ved at gå på arbejde og det gør han også, men derfor har du også brug for en time eller to engang imellem, hvor der ingen krav stilles til dig.

Altså du behøver jo ikke have ham i vuggestue hele dagen når du går hjemme, så kan du give ham den luksus at kunne starte roligt op og du får noget tid for dig selv.

Og det var så lidt

Anmeld

3. marts 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er muligt han synes han gør en hel masse ved at gå på arbejde og det gør han også, men derfor har du også brug for en time eller to engang imellem, hvor der ingen krav stilles til dig.

Altså du behøver jo ikke have ham i vuggestue hele dagen når du går hjemme, så kan du give ham den luksus at kunne starte roligt op og du får noget tid for dig selv.

Og det var så lidt

Nej det tænker jeg heller ikke han skal.. Har tænkt han har to fridage og bliver afleveret tidligst kl 9 og hentet med det samme han vågner men alligevel. Med den store var det bare kort indkøring også afsted på job.

Det tænker jeg os han har jo trods alt "fri" på job hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.