Nyt på væggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
10 svar
7 synes godt om
2. marts 2014

Nadia&Daniel

Har disse fra min familie - efter flere år i skabet, er de nu (endelig) kommet op

Har I noget fra familien på væggene?? Vis gerne frem
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

trunte89

Nadia&Daniel skriver:

Har disse fra min familie - efter flere år i skabet, er de nu (endelig) kommet op

Hvor er de fine!
Jeg har bryllups billede fra min mormor og morfar samt min oldemor og oldefar ( morfars forældre ) hængende. Elsker at ha dem hængende. Vil rigtig gerne ha flere billeder op. Har især nogle billeder af min mormor som barn og ung jeg gerne vil ha op. Skal bare ha fundet nogle gamle rammer.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2014

maria_wlt

Nadia&Daniel skriver:

Dem har jeg helt sikkert set før - ELSKER ting der har minder med sig - Arvestykker er fantastiske 

Vi bygger pt om så de er ikke noget på mine vægge endnu

Anmeld

3. marts 2014

Nadia&Daniel

maria_wlt skriver:

Dem har jeg helt sikkert set før - ELSKER ting der har minder med sig - Arvestykker er fantastiske 

Vi bygger pt om så de er ikke noget på mine vægge endnu

Min mor har lavet dem da hun var ung (omkring de 18 år)

Anmeld

3. marts 2014

Nadia&Daniel

trunte89 skriver:

Hvor er de fine!
Jeg har bryllups billede fra min mormor og morfar samt min oldemor og oldefar ( morfars forældre ) hængende. Elsker at ha dem hængende. Vil rigtig gerne ha flere billeder op. Har især nogle billeder af min mormor som barn og ung jeg gerne vil ha op. Skal bare ha fundet nogle gamle rammer.

Hvor er det fantastiske billeder - hvor er der meget kærlighed i dem

Anmeld

3. marts 2014

trunte89

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er det fantastiske billeder - hvor er der meget kærlighed i dem

Er også bare super glad for dem. Bliver så dejlig glad hver gang jeg går forbi og kigger på dem.

Anmeld

3. marts 2014

Nadia&Daniel

trunte89 skriver:

Er også bare super glad for dem. Bliver så dejlig glad hver gang jeg går forbi og kigger på dem.

Kan jeg godt forstå - får helt lyst til at gå i gemmerne

Anmeld

3. marts 2014

trunte89

Nadia&Daniel skriver:

Kan jeg godt forstå - får helt lyst til at gå i gemmerne

Ja, der er bare ikke noget bedre end at sidde og kigge i gamle ting og sager. Jeg har en masse billeder fra min mormors liv. Både fra hendes barndom og da hun som ung rejste det halve af verden rundt. Det er altså guld værd at have.

Anmeld

3. marts 2014

stjernehimmel

Vi skal helt sikkert ha en biled væg, har en kæmpe kasse med virkelig gamle billeder fra min mors lejlighed... Elsker gamle billeder og er nogle virkelig gode af oldeforældre og hele vejen op... Og ved kæresten os har nogle gode billeder gemt.... 

Anmeld

11. marts 2014

Nadia&Daniel

stjernehimmel skriver:

Vi skal helt sikkert ha en biled væg, har en kæmpe kasse med virkelig gamle billeder fra min mors lejlighed... Elsker gamle billeder og er nogle virkelig gode af oldeforældre og hele vejen op... Og ved kæresten os har nogle gode billeder gemt.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.