Jeg har før skrevet et opslag her inde omkring at jeg skal være enlig og har gennem hele graviditeten stået alene, samt at faderen (vi kalder ham for X) ihærdigt ville tvinge mig igennem en abort. Hvorefter at han nu har skiftet holdning 120 gange siden da om hvorvidt han vil stå ansvarlig eller ej. X har Sagt at jeg lige kunne våge på at opfordre MIT barn til at opsøge ham for han vil benægte det til en hver tid. (Hans udtalelser er at det er mit barn og ikke hans) Jeg har termin om 58 dage og har igennem længere tid fået angst.
Min angst kommer af at jeg har mareridt hver nat om at X vil trænge ind i min lejlighed om natten og tager min lille pige mens jeg sover. Trods navne og adresse beskyttelse har han præsteret at finde ud af hvor jeg bor. Selvom jeg har den mest fantastiske vagthund (en stor tjekkoslovakisk ulvehund) frygter jeg det værste.
Jeg forsøger at finde en anden lejlighed, men det er bare som om at det ikke er til at finde noget da jeg SKAL have min hund med. Jeg har sådan en stor lyst til at gå under jorden fordi han altid er der. Han går forbi min lejlighed hver dag og kigger ind af mit vindue. Jeg har den fulde forældre myndighed over min datter, og jeg synes ikke at X skal have lov til at se hende, specielt ikke når han skifter mening så ofte, og jeg ved godt at det er en tarvelig holdning, men jeg skal tænke på hvad der er bedst for hende. Og det bedste er bestemt ikke at hans holdning skifter så tit.
Hjælp, jeg kan ikke flytte fra byen jeg bor i da jeg har familien her.
Anmeld