Jeg forstår det ikke... Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. marts 2014

Fru Ebied

Hejsa.

Jeg blev insemineret med min mands sæd den 10.01.14. 

Inden inseminationen tog jeg pergotime fra 3 blødningsdag og tog ovitrelle for at få ægløsning.

Min mens har været regelmæssig (29-31 dage), siden p-pille stop i 2012.

Problemet er at jeg ikke har fået mens siden insiminitionen og jeg er IKKE gravid. Er både blevet scannes og har fået taget blodprøvers.

Hvad sker der? Andre der har prøvet noget lignende?

K.h. Ane

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Kløver

Pergotime kan desværre godt lave rod i ens menstruation

Anmeld

2. marts 2014

Fru Ebied

Maja84 skriver:

Pergotime kan desværre godt lave rod i ens menstruation

Tak for svar.

Jeg har taget pergotime 3 gange før og der kom min mens helt som planlagt. Eneste forskel denne gang er ovitrelle ægløsningssprøjten. Min fertilitetslæge mente at den netop skulle gøre at man fik sin mens rettidigt.

Jeg er bare SÅ frustreret, ked af det og bange for jeg er gået i OVERGANGSALDEREN. Jeg er lige blevet 37 i Februar, min mor fik menopause da hun var 39. 

Min mand er 25 og hans største ønske er at få en baby med mig. 

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Fru Ebied skriver:

Tak for svar.

Jeg har taget pergotime 3 gange før og der kom min mens helt som planlagt. Eneste forskel denne gang er ovitrelle ægløsningssprøjten. Min fertilitetslæge mente at den netop skulle gøre at man fik sin mens rettidigt.

Jeg er bare SÅ frustreret, ked af det og bange for jeg er gået i OVERGANGSALDEREN. Jeg er lige blevet 37 i Februar, min mor fik menopause da hun var 39. 

Åh dog har de kunne tjekke for det, ellers kan man selv købe en test på nettet omkring overgangsalder.
Måske ivf eller icsi var en bedre løsning hvor i evt kan gemme æg hvis i skulle ønske en mere ondt par år

Anmeld

2. marts 2014

Fru Ebied

Maja84 skriver:

Åh dog har de kunne tjekke for det, ellers kan man selv købe en test på nettet omkring overgangsalder.
Måske ivf eller icsi var en bedre løsning hvor i evt kan gemme æg hvis i skulle ønske en mere ondt par år

Det er også den løsning vi stiler efter, men først skal jeg tabe mig 20 kilo. 

Vi kan også vælge at betale selv der hvor vi går nu, han vil gerne hjælpe os selv om jeg er overvægtig, men det hjælper ikke meget når jeg ikke får min mens.

Jeg håber HVER eneste gang jeg tisser..

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Fru Ebied skriver:

Det er også den løsning vi stiler efter, men først skal jeg tabe mig 20 kilo. 

Vi kan også vælge at betale selv der hvor vi går nu, han vil gerne hjælpe os selv om jeg er overvægtig, men det hjælper ikke meget når jeg ikke får min mens.

Jeg håber HVER eneste gang jeg tisser..

Har i overvejet provera

Anmeld

2. marts 2014

Rockertand

Fru Ebied skriver:

Tak for svar.

Få taget blodprøver for at se, hvor du er i forhold til overgangsalder

Anmeld

2. marts 2014

Fru Ebied

Maja84 skriver:

Har i overvejet provera

Hvad er provera?

Anmeld

2. marts 2014

Fru Ebied

Rockertand skriver:

Få taget blodprøver for at se, hvor du er i forhold til overgangsalder

Jeg fik taget 7 glas hos lægen i torsdag, en såkaldt fertelitetspakke, mon ikke den er der i blandt?

Lægen sagde han ikke kunne give mig svaret på prøverne da han ikke kender normalværdierne. Så jeg skal vente til jeg hører fra Dronninglund Sygehus og får en tid der..

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Fru Ebied skriver:

Hvad er provera?

Det er de piller man får som fremkalder mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.