Kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. marts 2014

Anonym trådstarter

at man kan have symptomer allerede fra 3+ af?
Jeg er ca i 3+2 hvis den er der, min mand ryger og det har aldrig generet mig, i går og i dag har hans tobaksos virkelig været stærk?!
For en uges tid siden fik jeg virkelig slem hovedpine og i de sidste par dage har jeg haft udflåd?!

Og kæææææft, jeg er træt?!

Er bare så bange for at indbilde mig selv noget som helst, så syntes pt der er laaang tid til testdag på Fredag.........

Hvornår havde i symptomer fra og hvilke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

mortilfreja

Det kan du sagtens.. Jeg havde det på samme måde da jeg var 3+3

Anmeld

2. marts 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

at man kan have symptomer allerede fra 3+ af?
Jeg er ca i 3+2 hvis den er der, min mand ryger og det har aldrig generet mig, i går og i dag har hans tobaksos virkelig været stærk?!
For en uges tid siden fik jeg virkelig slem hovedpine og i de sidste par dage har jeg haft udflåd?!

Og kæææææft, jeg er træt?!

Er bare så bange for at indbilde mig selv noget som helst, så syntes pt der er laaang tid til testdag på Fredag.........

Hvornår havde i symptomer fra og hvilke?

det kan snildt passe ;-)

Anmeld

2. marts 2014

Anonym trådstarter

Phy, håber virkelig den er der, ellers bliver jeg da helt bange, når jeg kan have det sådan her også hvis den så er negativ på testdag, åh......

Anmeld

5. marts 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Phy, håber virkelig den er der, ellers bliver jeg da helt bange, når jeg kan have det sådan her også hvis den så er negativ på testdag, åh......

Hvordan gik det med testen?

Anmeld

5. marts 2014

Charmed_03

Jeg fik kvalme 2+6 og havde det frem til 3+3.. og jeg er 4+4 idag. Så jeg var faktisk slet ikke i tvivl . Jeg krydser for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.