Hvornår fik jeres børn tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. august 2009

Guldet

Min lille pige Laura .. på lidt over 7 mdr. har fået 2 bistænder i under munden.. Min store pige altså..

hvornår fik jeres børn bisser??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Joan ( Smallie )

begge mine unger fik deres første tænder lige omkring da de var 4 måneder. 

Joan

Anmeld

5. august 2009

Lise

Tillykke med bisserne

Min knægt fik sine første to tænder i undermunden to dage før han blev fem måneder.

Anmeld

5. august 2009

Mie A

Ea fik da hun var 11 ½ måned gammel - Ja, jeg nåede at blive nervøs for, om der overhoved kom nogle

Simon var 6 måneder gammel

Lærke er 9 måneder gammel og har stadig ikke fået tænder - men denne gang er jeg ikke nervøs - glæder mig nærmere over at jeg slipper lidt endnu for tandbørstningen

Anmeld

5. august 2009

TbCp

Julie R skriver:

Min lille pige Laura .. på lidt over 7 mdr. har fået 2 bistænder i under munden.. Min store pige altså..

hvornår fik jeres børn bisser??

Liva fik sin første tand på hendes 8 mdrs. dag.
Jeg var lige stoppet med at amme ugen før, heldigt nok så hun ikke kunne bide mig i babsen

Anmeld

5. august 2009

Sweet1978

Hmm. måtte lige dobbelttjekke med barnets bog, men jo jeg huskede ret, allerede ved 4½ måned, 2 tænder, men har så også skrevet at så var der stilstand til omkring 7 måneder også kom de løbende. Nu er hun lige fyldt 2 år og har alle tænder de sidste 4 kindtænder lod vente på sig. Men nu sker der ikke mere før de får de der er det 5 eller 6 års tænder de hedder det er deromkring i al fald.

Anmeld

5. august 2009

lene

begge to var 4½ månede og mathias havde 16 tænder inden han blev 1 år og alle 20 inden han blev 2, så nu venter vi bare på rokketænderne han er 5 år og bliver 6 til marts, clara er oppe på 18 nu og hun er 23 mdr den 17

Anmeld

5. august 2009

Lusi

Tillykke med tænderne

Luna bliver 14 måneder på mandag og har INGEN tænder endnu..
Begynder at blive bange for hun slet ik får nogle

Anmeld

5. august 2009

sarahb

Isaac 9 mdr og ingen tænder:O)

Anmeld

5. august 2009

Bondepigen

Emma fik to tænder i undermunden kort efter hinanden, da hun var 8 mdr.

Nu er hun 10½ mdr. og er ved at få en i overmunden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.