Jeg er så ked af det, og kan ikke finde ro eller forene mig med mine tanker

Problemet omhandler mine forældre og deres måde at gøre forskel på. Der er 8.5 år mellem min søster og jeg, og hun har altid været den lille prinsesse, hvor jeg var den vilde drengepige, der klatrede i træer, byggede huler, kom galt afsted (klodset) og fik mudder på tøjet.
Jeg har på mange måder fået en god opdragelse men samtidig også en hård opvækst, og hvor mine forældre på mange måder, har svigtet.
Jeg har meget af mit liv, måtte klare mig selv, levet med vi var fattige, osv. Først senere kom mine forældre bedre til penge og det har jeg tydeligt mærket i deres opdragelse. Jeg fik altid skældt huden fuld, omkring penge, når jeg manglede tøj, eller lignende. Dette fortsatte og da jeg nærmede mig de 18, var jeg ikke i tvivl om, at de ønskede jeg flyttede hjemmefra.
Omvendt har min søster altid fået lov, til at ønske det hun ville, feks til jul, få og købe tøj, få tøj og lommepenge ( jeg måtte tjene selv og fair nok) men forskellen driver mig til vanvid.
Da jeg blev konfirmeret fik jeg nogle penge, ca 5000 hvor alle mine klasse kammerater fik mellem 10-20.000 alt afhængig af gaverne, vores familie havde ikke engang computer. Jeg var ligeglad og var taknemmelig, brugte pengene til en ny kildemoes cykel, da min gamle ik kunne mere. Var så glad. Desværre var der nogle, som lavede hærværk og den kunne ikke laves eller bruges igen, og var ulykkelig. Heldigvis dækkede forsikringen, og kunne få en ny magen til, men da det var mine forældre som betalte, mente de at det var deres penge.
I stedet købte de en ny cykel til min mor og en til mig, ved Harald Nyborg, noget billigt skrammel, som kort tid efter rustede
Omvendt fik min søster en del mere, nå ja tiderne skifter, men hun ville ikke nøjes med cykel, det skulle være en scooter, men hun havde ikke nok. Jamen mor og far gik da med til at de betalte halv om halv, og resten skulle hun betale tilbage (hvilket aldrig er sket)
Sådan. Har det været lige siden, ingen hjælp at hente, når jeg stod med håret i postkassen. Af skade blir man klog. Hvorimod min søster stadig bor hjemme, over 20 år, får alt serveret, og her kan de knap nok finde tid eller overskud til mig eller børnene. Men min søster hopper og danser de for. Jeg får altid den hårde tone, ikke meget støtte at hente, omvendt verden af em derhjemme.
Det smerter mig, og gør det hver gang, de smider alt de har hænderne for hende, mens de ikke har tid til mig og ungerne
Har snakket med dem flere gange, lige lidt hjælper det.
Er så træt, ked af det, såret og ulykkelig og ved ikke hvad jeg skal gøre med alle de følelser og den sorg. Ligger bare i mørket og kan ikke sove. Føler mig svigtet og kan slet ikke stoppe med at græde. Gør alt jeg kan, for ikke at vække den mindste, med mit ulykkelige anfald