Godaften!

Jeg synes godt nok det er svært at finde ud af, hvad man har brug for af overtøj til min søn nu her i den kommende overgangsperiode i foråret(og igen til efteråret for den sags skyld)
Han er 6 mdr og tænker derfor, at han jo det meste af tiden stadig ligger i barnevognen når vi er ude. Har en fleecedragt til ham, som jeg tænker han kan bruge når han fx er i bæreselen, men vil det være en god idé at skaffe en fleecetrøje også? - tænker når han fx sidder op i barnevognen, og dermed har overkroppen ude. Bliver det for varmt kun med en heldragt, kom endelig med erfaringer.
Og måske næsten endnu mere besværligt, hvad har man brug for når vi (ja jeg ved det, om laaaang tid når efteråret

) -der vil han jo så være lidt over et år, og begyndt i institution. Bør man både anskaffe sig fleecedragt fleecetrøje, termotøj, softshelldragt, regntøj og flyverdragt og vinterjakke, eller kan nogle af tingene undværes og evt bruges til flere funktioner samtidig?
Det er jo en jungle derude, og man kan jo købe sig fattig i løbet af 0 komma 5 med alle de valgmuligheder - så gode råd og erfaringer modtages med kyshånd!
Anmeld