HSU efter 6 inseminationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
10 svar
4 synes godt om
1. marts 2014

Bliss

Nu skal jeg på fredag endelig ha lavet en HSU. Efter 6 ikke-succesfulde inseminationer. Burde nok være startet ud med den, men man tror jo aldrig at man 'fejler' noget. Hvor mange af jer har fået noget godt ud af sådan en undersøgelse? og er det virkelig rigtigt at det ikke behøver være mere end lidt slim som kan blokere æggelederne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

Kløver

Bliss skriver:

Nu skal jeg på fredag endelig ha lavet en HSU. Efter 6 ikke-succesfulde inseminationer. Burde nok være startet ud med den, men man tror jo aldrig at man 'fejler' noget. Hvor mange af jer har fået noget godt ud af sådan en undersøgelse? og er det virkelig rigtigt at det ikke behøver være mere end lidt slim som kan blokere æggelederne?

Jeg fik gevinst hjemme i første cyklus efter en HSU, mens jeg afventede opstart fik at vide det tit var nok til at give det sidste

Anmeld

1. marts 2014

esioul

Bliss skriver:

Jeg har ikke fået den.

Men jeg har også været gravid, så der er gennemgang.

Der hvor jeg går, giver de den kun hvis der er kraftig mistanke om at der er lukkede æggeledere. Eksempelvis efter klamydia eller mange mislykkedes forsøg.

Anmeld

1. marts 2014

isabellasmor

Bliss skriver:

Jeg blev gravid samme cyklus som jeg fik den. Men mistede allerede 4+. Meen blev så gravid cyklussen efter, og er nu i uge 14 med en lille prinsesse 

Anmeld

1. marts 2014

Bliss

Tak!

Jeg var også naturligt gravid for 2 år siden og har derfor ikke tænkt at det skulle være nødvendigt. Men man ved jo aldrig hvad der er sket siden.

Anmeld

2. marts 2014

Bliss

Maja84 skriver:

Jeg fik gevinst hjemme i første cyklus efter en HSU, mens jeg afventede opstart fik at vide det tit var nok til at give det sidste

Fik du at vide at du havde tilstoppede æggeledere? Eller er det bare altid noget der gir et extra boost, ligemeget om der er noget i vejen eller ej?

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Bliss skriver:

Fik du at vide at du havde tilstoppede æggeledere? Eller er det bare altid noget der gir et extra boost, ligemeget om der er noget i vejen eller ej?

Jeg havde fri passage, men de oplevede meget ofte en positiv effekt på at lave skylningen at det lige var det sidste der skulle til

Anmeld

2. marts 2014

Bliss

Maja84 skriver:

Jeg havde fri passage, men de oplevede meget ofte en positiv effekt på at lave skylningen at det lige var det sidste der skulle til

Uha det lyder godt!

Havde du også været gravid før HSU'en?

Anmeld

2. marts 2014

Kløver

Bliss skriver:

Uha det lyder godt!

Havde du også været gravid før HSU'en?

Nej

Anmeld

2. marts 2014

et-ønske

Maja84 skriver:

Det var også den information jeg fik At selvom de ikke er tilstoppede kan det være en stor hjælp at få dem renset igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.