Hej :-)
Øv for dig, at du er begyndt at døje med bækkensmerter - det er ikke sjovt, og det kan gøre rigtig ondt.
Jeg vil berolige dig og fortælle at det er ret normalt at man får bækkensmerter, og knap så normalt at få stillet diagnosen "bækkenløsning".
Hvis det ikke er bækkenløsning, skal du dog stadig passe godt på, så det ikke udvikler sig til bækkenløsning.
Man kan stadig få hjælp til bækkensmerter - jeg er desværre ramt af bækkenløsning, men går til akupunktur, og der går også rigtig mange piger der har bækkensmerter.
Desuden er det rigtig godt at flyde rundt i noget vand, når man har bækkensmerter.
Jeg vil klar anbefale dig at tage til lægen eller jordemor og få snakket om dine smerter. Lægen kan undersøge dig og muligvis stille en diagnose. Om ikke andet, så kan jordemor sende dig videre til fys/akpunktur, og dér kan du få svar.
Bare husk at lyt til din krop og pas på dig selv, for ellers går det ud over dig selv, når du er højgravid, og det er ikke sjovt 
Rigtig meget held og lykke med det ,og jeg krydser fingre for at du ikke er ramt af bækkenløsning. 
Anmeld