Mens, december mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
3 svar
4 synes godt om
1. marts 2014

Dagdrømmeren

Hej tøser!

Jeg fik mens her til morgen og det har jeg det faktisk fint med. Jeg fik fjernet min spiral d.28/1 og så gik vi ellers i gang. Jeg har ikke haft mens i 3 år snart, så var usikker på min cyklus. Nu har jeg det som om, at vi kan starte på en frisk og nu ved jeg, hvornår min dag nr.1 er. Det eneste minus er, at hvis jeg skulle være så heldig at blive gravid i denne cyklus, så får vi endnu et de cember barn. Men hvis det sker, så sker det.Tør simpelthen ikke vente en måned. Tror på, at skæbnen må bestemme, hvornår baby nr.4 får fødselsdag.

knus og god lørdag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

Lrm

Jeg har det lige som dig. Har lige fået mens, efter en MA. Så jeg er efter sådan en omgang nu ligeglad med hvilken mdr. ønske barnet kommer.

Dec børn har jeg også altid ville prøve at undgå, men nu vil jeg bare gerne have et sundt og raskt barn, og så er måneden barnet kommer ligegyldig. Den skal være mere end velkommen i dec.

Hvis jeg ikke havde mistet skulle vi have haft en august barn  

Anmeld

8. marts 2014

Lrm

Ingen med erfaring?

Anmeld

8. marts 2014

esioul

Dagdrømmeren skriver:

Hej tøser!

Jeg fik mens her til morgen og det har jeg det faktisk fint med. Jeg fik fjernet min spiral d.28/1 og så gik vi ellers i gang. Jeg har ikke haft mens i 3 år snart, så var usikker på min cyklus. Nu har jeg det som om, at vi kan starte på en frisk og nu ved jeg, hvornår min dag nr.1 er. Det eneste minus er, at hvis jeg skulle være så heldig at blive gravid i denne cyklus, så får vi endnu et de cember barn. Men hvis det sker, så sker det.Tør simpelthen ikke vente en måned. Tror på, at skæbnen må bestemme, hvornår baby nr.4 får fødselsdag.

knus og god lørdag til jer

Man skal vel bare være lykkelig for hvis det lykkedes, så er det vel underordnet om det blir et dec barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.