Tror ikke længere på det, nu må mens gerne komme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. marts 2014

Mulle0802

I dag er jeg på 48 dage siden sidste menstruation og har testet negativ, det gjorde jeg også dag 41. Tror ikke længere på jeg skulle være gravid - så havde jeg vel testet positiv, har haft mens smerter i 1-2 uger, ondt i lænden, oppustet og lidt ømme brystvorter. Ingen mens i syne, men nu må den gerne komme så vi får en ny chance. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Iiiih hvor frustrerende! Har du overvejet at få en blodprøve hos lægen for at være 100% sikker? 48dage er sgu længe siden sidste mens tænker jeg. Hvordan plejer din cyklus at være?

Anmeld

1. marts 2014

Mulle0802

Mor11 skriver:

Iiiih hvor frustrerende! Har du overvejet at få en blodprøve hos lægen for at være 100% sikker? 48dage er sgu længe siden sidste mens tænker jeg. Hvordan plejer din cyklus at være?

Jeg synes også det er lang tid. Er ikke helt klar over min cyklus, stoppede på p-ring 1 november - er klar over ens cyklus kan blive påvirket (men synteser have læst at p-ring ikke bliver i kroppen på samme måde som p-piller), men 48 dage er lang tid (kan ikke huske hvornår jeg havde mens mellem 1 nov-13.januar

Jeg har overvejet det, men vil jo bare få en negativ -tænker jeg!

Anmeld

1. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Trinze86 skriver:

Jeg synes også det er lang tid. Er ikke helt klar over min cyklus, stoppede på p-ring 1 november - er klar over ens cyklus kan blive påvirket (men synteser have læst at p-ring ikke bliver i kroppen på samme måde som p-piller), men 48 dage er lang tid (kan ikke huske hvornår jeg havde mens mellem 1 nov-13.januar

Jeg har overvejet det, men vil jo bare få en negativ -tænker jeg!

det er ikke sikkert. Jeg har selv en veninde der testede og testede og havde det underligt, men den var og blev negativ.  Så kom hun til en scanning af underlivet (de troede det var noget infektion/cyste-halløj, hendes læge havde åbenbart ikke taget en blodprøve først ) men bum, der lå en fin lille bebs.  

Og hvis ikke du er gravid er du i det mindste sikker på at du bare skal vente på mens. 

Anmeld

2. marts 2014

friis

Dag 45 her , helt samme symptomer  

Anmeld

3. marts 2014

Mulle0802

I dag har jeg fået brunligt udflåd - mon ikke mens så er på vej? 

Anmeld

4. marts 2014

Mulle0802

Så kom mens

Anmeld

4. marts 2014

friis

Øv øv . Men så kan i da komme videre . Venter også bare på den snart vil komme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.