Anonym skriver:
Vi er gift, har SAMMEN 3 børn og manden udbryder i går, da jeg spørger om han gider tage ungerne, så kunne jeg li suse ud og handle uden, så går det meget hurtigere og jeg er før hjemme, han svare at, jo, men han kunne jo heller ikke passe børn hele tiden!!
HELE TIDEN?! Han arbejder hver eneste dag fra 06-18, dvs at han er kørt når ungerne står op (han aflevere eller henter aldrig) og han ser dem MAX 1 time hver dag (hvor der skal spises aftensmad og bades unger (det gør jeg, det har han adrig gjort)), så er der kun weekenderne tilbage, og i sidste uge havde han taget de to store med i skoven (havde han HELT selv tilbudt), også mener han, at han ikke laver andet end at passe børn?!
Jeg må ærligt indrømme, at jeg sgu stadig er sur på ham, selvom om kommentaren kom i går aftes
Jeg kan se at jeg er uenig med de andre, der har svaret, så du får også lige min synsvinkel.
For mig er der ikke noget der hedder "sådan er mænd bare...". Det er vrøvl i mine ører. Og hvis det virkelig passer, så passer det vist kun på en undskyldning af en mand.
Alene det at han bruger ordet "passe" om sine egne børn, er helt hen i vejret.
Han burde med selvfølgelighed tage over, når du eks. gerne vil ud af døren alene. Oveni burde han også være glad for lige at få lidt alenetid sammen med børnene.
Så få du sagt fra, inden du ender med at stå med det hele selv.
Hvorfor har han så lang en arbejdsdag, når han har 3 børn, der venter derhjemme?