amme bh eller ej..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
17 svar
5 synes godt om
28. februar 2014

E.J.mor.

skal man have en ammebh for at holde ud at amme..?? min amning skal op og kører denne gang når jeg har født

problemet er jeg ska bruge en str. l/ m og det er ik til at få og de få jeg har set koster meget.

jeg ejer kun mine to sports bh er 

brugte i ammebh..?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Victoria2013

Jeg brugte mest amme-bh da det var sommer og jeg kunne nøjes med en top/t-shirt udover... her til vinter har jeg dog haft mere glæde af de amme-toppe man kan få i H&M og har faktisk kun brugt dem under t-shirts/bluser og slet ikke bh. Købte endda en "pæn" amme-bh men har faktisk slet ikke brugt den. Bh er bare ikke super-behageligt med spændte bryster, syntes jeg...

Så jeg vil anbefale amme-toppe i stedet for! De fåes i sådan nogle 2-pak med 1 sort og 1 hvid i H&M

Anmeld

28. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dem fra triumph er rigtig gode, og jeg har her anden gang været meget glad for dem fra Bilka. Jeg har været rigtig glad for mine ammebher! Vh stine

Anmeld

28. februar 2014

Bak

E.J.mor. skriver:

skal man have en ammebh for at holde ud at amme..?? min amning skal op og kører denne gang når jeg har født

problemet er jeg ska bruge en str. l/ m og det er ik til at få og de få jeg har set koster meget.

brugte i ammebh..?? 

Jeg kunne/ville ikke have undværet mine amme-bh'er. Købte carriwell tror jeg de hedder fås bl.a. i Babysam.

Anmeld

28. februar 2014

E.J.mor.

Victoria2013 skriver:

Jeg brugte mest amme-bh da det var sommer og jeg kunne nøjes med en top/t-shirt udover... her til vinter har jeg dog haft mere glæde af de amme-toppe man kan få i H&M og har faktisk kun brugt dem under t-shirts/bluser og slet ikke bh. Købte endda en "pæn" amme-bh men har faktisk slet ikke brugt den. Bh er bare ikke super-behageligt med spændte bryster, syntes jeg...

Så jeg vil anbefale amme-toppe i stedet for! De fåes i sådan nogle 2-pak med 1 sort og 1 hvid i H&M

nu jeg lige prøvet at kigge på h & m hjemmeside 

og de eneste jeg ka finde i to pak de er stroppe løse det går ikke..

Anmeld

28. februar 2014

E.J.mor.

StineW79 skriver:

Dem fra triumph er rigtig gode, og jeg har her anden gang været meget glad for dem fra Bilka. Jeg har været rigtig glad for mine ammebher! Vh stine

har bilka ammebh..?? 

eller var de alm.

problemet er den str jeg ska op i,der gør det svært

Anmeld

28. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
E.J.mor. skriver:

har bilka ammebh..?? 

eller var de alm.

problemet er den str jeg ska op i,der gør det svært

Bilka i Herning har i hvert fald ammebher, og de går helt op i de store str. Også koster de heller ik en formue! Vh stine

Anmeld

28. februar 2014

modesty

E.J.mor. skriver:

brugte i ammebh..?? 

Jeg brugte amme BH i starten da brysterne var ømme og mælken løb. Tror vist nok jeg holdt op efter en 3-4 mdr. 

Jeg går aldrig med BH til hverdag, så jeg gik bare direkte fra amme-BH til ingenting. 

Men hvis du har store bryster, er det nok en meget god idé med en amme-BH. Du har ikke nogle veninder du kan låne af? Det gjorde jeg.

Anmeld

28. februar 2014

E.J.mor.

modesty skriver:

Jeg brugte amme BH i starten da brysterne var ømme og mælken løb. Tror vist nok jeg holdt op efter en 3-4 mdr. 

Jeg går aldrig med BH til hverdag, så jeg gik bare direkte fra amme-BH til ingenting. 

Men hvis du har store bryster, er det nok en meget god idé med en amme-BH. Du har ikke nogle veninder du kan låne af? Det gjorde jeg.

ik veninder med så stor barm

Anmeld

1. marts 2014

Muffinmus

Jeg gjorde alle tre gange de første 4-6 mdr, derefter hoppede jeg over i alm bh, fordi baby ikke spiste helt så ofte hos mig da de overgik til lidt grødmåltider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.