Aalborg, legeaftale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
14 svar
9 synes godt om
28. februar 2014

Liljesilas

Hejsa.

Jeg er mor til to skønne børn Silas på knap 4 år og Lilje på 2 år. Er der nogle i Aalborgområdet, som har lyst til at mødes for at lave legeaftale med børnene? Kunne være vildt hyggeligt, hvis vi var nogle stykker der kunne ses. Jeg har aldrig prøvet det før, men vi mangler nogle gange noget at lave i weekenden... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
mayapigen skriver:

Hejsa.

Jeg er mor til to skønne børn Silas på knap 4 år og Lilje på 2 år. Er der nogle i Aalborgområdet, som har lyst til at mødes for at lave legeaftale med børnene? Kunne være vildt hyggeligt, hvis vi var nogle stykker der kunne ses. Jeg har aldrig prøvet det før, men vi mangler nogle gange noget at lave i weekenden... 

Hvorfor bor du ikke lige i Århus? Det kunne ellers være såååå hyggeligt!

Anmeld

2. marts 2014

Liljesilas

Ingen i Aalborg området?

Anmeld

2. marts 2014

Anitta Kristiansen

Jeg kommer fra Aalborg har en dreng på 2,5 og venter en til juli. Jeg er frisk på at finde ud af noget

Anmeld

2. marts 2014

mulle85

hejsa!

jeg ku evt være interesseret, jeg har en dreng på 4 snart 5 og en på 1 og bor i Gug!

Anmeld

2. marts 2014

Mamalou

mayapigen skriver:

Hejsa.

Jeg er også frisk. Bor i Aalborg og har en dreng på knap 3 år

Vh. Louise

Anmeld

2. marts 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Jeg er også fra Aalborg og kunne også godt være frisk :-)
Min søn er dog 7 ;-)

Anmeld

2. marts 2014

Liljesilas

Det lyder rigtig godt! Er der nogle af jer der har forslag til mødested? Evt. en formiddag.. 

Anmeld

2. marts 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
mayapigen skriver:

Det lyder rigtig godt! Er der nogle af jer der har forslag til mødested? Evt. en formiddag.. 

Det kunne måske være inde på biblioteket, med mindre nogen vil lægge lejlighed til?

Anmeld

2. marts 2014

mor88

mayapigen skriver:

Hejsa.

Kunne godt være interesseret har en datter på 2,3 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.