Har ikke spist så meget :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
3 svar
1 synes godt om
28. februar 2014

Annemette07

Hvornår skal man reagere på barnets indtag af mad? Normalt er min dreng rigtig glad for mad og spiser meget, men han Har maks spist 400 ml idag og 5 mundfulde sveskegrød.
Ham plejer ca at spise lidt over en liter mme også en god portion hirsegrød og en portion mos i løbet af dagen, men han nægtede hirsegrøden idag(som han ellers normalt elsker)
Det meste af egen har han været svær at få til at smile og har virketeget indelukket men her til aften kunne jeg godt få ham til at grine.

Hvad ville i gøre? Tænker selv at se om han ikk vågner i løbet af aftenen og er sulten. Normalt sover han nemlig fra 20.00-05-07.00 tiden uden opvågning så han burde vel melde sig? Men hvad ville i gøre?

Han er forresten 4,5 måned og vejer ca 7,5 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Chris86

Umiddelbart ville jeg vente og se

Anmeld

28. februar 2014

FruK

Sulten varierer. Vi andre har jo også dage, hvor vi ikke spiser så meget. 

Det er kun en enkelt dag, og det er jo ikke fordi han slet ikke har fået noget - så jeg ville bare vente og se.

Anmeld

28. februar 2014

Chili

Annemette07 skriver:

Hvornår skal man reagere på barnets indtag af mad? Normalt er min dreng rigtig glad for mad og spiser meget, men han Har maks spist 400 ml idag og 5 mundfulde sveskegrød.
Ham plejer ca at spise lidt over en liter mme også en god portion hirsegrød og en portion mos i løbet af dagen, men han nægtede hirsegrøden idag(som han ellers normalt elsker)
Det meste af egen har han været svær at få til at smile og har virketeget indelukket men her til aften kunne jeg godt få ham til at grine.

Hvad ville i gøre? Tænker selv at se om han ikk vågner i løbet af aftenen og er sulten. Normalt sover han nemlig fra 20.00-05-07.00 tiden uden opvågning så han burde vel melde sig? Men hvad ville i gøre?

Han er forresten 4,5 måned og vejer ca 7,5 kg

Jeg tænker lidt tænder? Har du mærket efter
Sådan blev min søn også, og han gad bestemt ikke have sutteflasken eller sutten med de forreste tænder, tænker det ubehageligt
Du må se det an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.