Babytøj gratis i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.633 visninger
12 svar
13 synes godt om
28. februar 2014

StudPsyk

Vi har simpelthen så meget brugt babytøj liggende til både dreng og pige, og jeg gider ikke bruge mere energi på at sælge det, der er ikke rigtig salg i tøj der ikke er mærkevarer. Derfor vil vi gerne give det væk.

Jeg tager ikke billeder af det, og det er forskellig stand og størrelser. Noget stort set som nyt, andet meget brugt.

Er der nogen der er interesseret?

Det betyder meget for mig at det er nogen der har  brug for det. Hvor det er need to have og ikke nice to have. Så hvis du fint selv har råd til at gå ud og købe tøj til dit barn, så er det ikke dig jeg vil forære væk til Hellere det er nogen der har svært ved selv at få råd. 

Jeg vil gerne dele det op i størrelser, hvis man kun er interesseret i en enkelt størrelse eller kun til det ene køn.

Og jeg sender det ikke, det skal afhentes på adressen.

Skriv her i tråden eller PB.

Så mangler du selv, kender du nogen, eller kender du nogen der kender nogen, så giv lyd.. 

Der er til dreng fra 50-74 og pige 50-86/92. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

IT-nørd

Janne T. skriver:

Vi har simpelthen så meget brugt babytøj liggende til både dreng og pige, og jeg gider ikke bruge mere energi på at sælge det, der er ikke rigtig salg i tøj der ikke er mærkevarer. Derfor vil vi gerne give det væk.

Jeg tager ikke billeder af det, og det er forskellig stand og størrelser. Noget stort set som nyt, andet meget brugt.

Er der nogen der er interesseret?

Det betyder meget for mig at det er nogen der har  brug for det. Hvor det er need to have og ikke nice to have. Så hvis du fint selv har råd til at gå ud og købe tøj til dit barn, så er det ikke dig jeg vil forære væk til Hellere det er nogen der har svært ved selv at få råd. 

Jeg vil gerne dele det op i størrelser, hvis man kun er interesseret i en enkelt størrelse eller kun til det ene køn.

Og jeg sender det ikke, det skal afhentes på adressen.

Skriv her i tråden eller PB.

Så mangler du selv, kender du nogen, eller kender du nogen der kender nogen, så giv lyd.. 

Der er til dreng fra 50-74 og pige 50-86/92. 

Hej. Hvis ikke du kommer af med tøjet, vil jeg gerne tage det med på Brovst Asylcenter, hvor jeg arbejder. 

Der er mange, som har brug for børnetøj . Alt vores donerer jeg selvfølgeligt også. 

Jeg er i Aarhus hver 2. lørdag (lige uger) og kan hente det. 

Meget fin tanke

Anmeld

28. februar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Ellers kan det være at Mødrehjælpens butik på Frederiks Allé vil have glæde af det 

Men synes at det er super, at du leder efter nye ejere til tøjet, og så at det specifikt skal være "need to have". 
Respekt herfra 

Anmeld

28. februar 2014

tarkoflen

IT-nørd skriver:

Hej. Hvis ikke du kommer af med tøjet, vil jeg gerne tage det med på Brovst Asylcenter, hvor jeg arbejder. 

Der er mange, som har brug for børnetøj . Alt vores donerer jeg selvfølgeligt også. 

Meget fin tanke

Jeg har en lille pose med tøj du godt må få med derop. Standen er ikke super på det hele, men det er brugbart

Er også fra Århus.

Anmeld

28. februar 2014

StudPsyk

IT-nørd skriver:

Meget fin tanke

Det lyder super godt! Jeg ser lige hvad jeg får af henvendelser, og så kan du evt. hente resten, hvad siger du til det? Rigtig fint formål!

Anmeld

28. februar 2014

StudPsyk

Clgh skriver:

Ellers kan det være at Mødrehjælpens butik på Frederiks Allé vil have glæde af det 

Men synes at det er super, at du leder efter nye ejere til tøjet, og så at det specifikt skal være "need to have". 
Respekt herfra 

Det har jeg også tænkt, men vi har ikke bil, og det er bare for meget at skulle slæbe derned helt fra Århus Nord, så derfor ville det nemmeste for mig være, at nogen kunne komme og hente det selv  

Anmeld

28. februar 2014

Celine89

Janne T. skriver:

Det har jeg også tænkt, men vi har ikke bil, og det er bare for meget at skulle slæbe derned helt fra Århus Nord, så derfor ville det nemmeste for mig være, at nogen kunne komme og hente det selv  

Nu ved jeg ikke hvor du er fra i Århus N, men der ligger også en Mødrehjælpen på Trøjborg, hvis du skulle få brug for at komme af med noget på et senere tidspunkt.

Anmeld

28. februar 2014

livhemdrup

Hvis du har facebook er der en side der hedder bortgives til udsatte jeg ved der sidder en del derinde som mangler til deres babyer

Anmeld

28. februar 2014

IT-nørd

Janne T. skriver:

Det lyder super godt! Jeg ser lige hvad jeg får af henvendelser, og så kan du evt. hente resten, hvad siger du til det? Rigtig fint formål!

Lyder meget fint! Jeg henter hvad der er... Vi har 700 beboere, heriblandt mange børn i alle aldre.

Du kan evt. sende en PB når du ved mere

Jeg er i Aarhus N fra 10-12, så det kan være umiddelbart efter 12, en lørdag i lig uge.

Anmeld

28. februar 2014

IT-nørd

tarkoflen skriver:

Jeg har en lille pose med tøj du godt må få med derop. Standen er ikke super på det hele, men det er brugbart

Er også fra Århus.

Det vil være fint

Jeg er i Aarhus N fra 10-12, i lige uger om lørdagen, så det kan blive lige efter 12. Hvor i Aarhus er det og er det muligt at holde lige udenfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.