Hypnose i Odense?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.546 visninger
8 svar
4 synes godt om
28. februar 2014

LilleMie

Er der nogen med gode erfaringer med en hypnotisør i Odense?

Jeg har et tankemønster, jeg gerne vil have brudt (vil ikke komme nærmere ind på hvad) og overvejer om hypnose kan være en mulighed.

Jeg er dog meget bange for kvaksalvere, der gør mere skade end gavn  Plus det er jo ret dyrt, så vil helst ikke spilde pengene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

BabyMus

LilleMie skriver:

Er der nogen med gode erfaringer med en hypnotisør i Odense?

Jeg har et tankemønster, jeg gerne vil have brudt (vil ikke komme nærmere ind på hvad) og overvejer om hypnose kan være en mulighed.

Jeg er dog meget bange for kvaksalvere, der gør mere skade end gavn  Plus det er jo ret dyrt, så vil helst ikke spilde pengene 

Jeg kender desværre ikke nogen i Odense, men ville bare lige sige at jeg håber du finder en der kan hjælpe dig. Jeg har selv været til hypnotisør (i Københavns området) og han var super dygtig og hjalp mig af med mit problem. 100% alle pengene værd! Held og lykke med det1

Anmeld

28. februar 2014

LilleMie

BabyMus skriver:

Jeg kender desværre ikke nogen i Odense, men ville bare lige sige at jeg håber du finder en der kan hjælpe dig. Jeg har selv været til hypnotisør (i Københavns området) og han var super dygtig og hjalp mig af med mit problem. 100% alle pengene værd! Held og lykke med det1

Mange tak, det var sødt af dig og dejligt at høre du havde en god oplevelse med det 

Det er bare rigtig mange behandlere derude, og jeg tænker de nok ikke er lige gode alle sammen 

Anmeld

1. marts 2014

Sarah-Sophie

Jeg har prøvet en engang men kunne som frygtet slet ikke tage det seriøst så det var 800 kr lige ud af vinduet, men så fik jeg det da prøvet af.

Skulle ligge på en briks og lukke øjnene mens hun fortalte en historie hvor jeg så skulle forestille mig det hun fortalte... du går i en skov, solen skinner, der kommer et træ om lidt vil du se et får.. sig til når du kan se det  

Anmeld

2. marts 2014

LilleMie

Sarah-Sophie skriver:

Jeg har prøvet en engang men kunne som frygtet slet ikke tage det seriøst så det var 800 kr lige ud af vinduet, men så fik jeg det da prøvet af.

Skulle ligge på en briks og lukke øjnene mens hun fortalte en historie hvor jeg så skulle forestille mig det hun fortalte... du går i en skov, solen skinner, der kommer et træ om lidt vil du se et får.. sig til når du kan se det  

Hehe, godt med lidt erfaringer  

Jeg tror nu godt, jeg vil kunne tage det seriøst, hvis jeg har tillid til behandleren. Men det er også derfor, jeg håber, at der findes nogle stykker herinde, der kan anbefale en god i Odense 

Anmeld

2. marts 2014

LilleChelle

Jeg har været ved ham her et par gange for at afhjælpe min eksamensangst - det hjalp SÅÅÅÅ meget  
Kan klart anbefales. 

http://www.fyn-hypnose.dk/ 

Anmeld

2. marts 2014

LilleMie

LilleChelle skriver:

Jeg har været ved ham her et par gange for at afhjælpe min eksamensangst - det hjalp SÅÅÅÅ meget  
Kan klart anbefales. 

http://www.fyn-hypnose.dk/ 

Jeg har også været inde på hans hjemmeside et par gange, og han er også en af dem, jeg hælder til lige nu. Så det er rigtig dejligt lige at få en anbefaling med på vejen, mange tak 

Virker han professionel og hvordan er hans lokaler? Ligger man på en briks/sidder man op?

Synes man hører lidt forskellige fremgangsmåder rundt omkring 

Anmeld

2. marts 2014

LilleChelle

LilleMie skriver:

Jeg har også været inde på hans hjemmeside et par gange, og han er også en af dem, jeg hælder til lige nu. Så det er rigtig dejligt lige at få en anbefaling med på vejen, mange tak 

Virker han professionel og hvordan er hans lokaler? Ligger man på en briks/sidder man op?

Synes man hører lidt forskellige fremgangsmåder rundt omkring 

Jeg kender ikke til hans nye lokaler, jeg var ved ham for nogle år siden, da han kun havde det som bibeskæftigelse. Nu er det hans fuldtidsbeskæftigelse. 

Men på det tidspunkt var det både en mulighed at sidde op og ligge ned. Jeg lagde ned, hvilket jeg synes var rigtig behageligt. 

Anmeld

2. marts 2014

LilleMie

LilleChelle skriver:

Jeg kender ikke til hans nye lokaler, jeg var ved ham for nogle år siden, da han kun havde det som bibeskæftigelse. Nu er det hans fuldtidsbeskæftigelse. 

Men på det tidspunkt var det både en mulighed at sidde op og ligge ned. Jeg lagde ned, hvilket jeg synes var rigtig behageligt. 

Ok, men det lyder da også godt, at han er så god, at han kan leve af det fuld tid 

Og igen tak for, at du vil dele din erfaring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.