Sukker til sygt barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i give sodavandsis til sygt barn på 8 mdr?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

664 visninger
5 svar
8 synes godt om
28. februar 2014

Lunae

Min skønne dreng på 8 mdr er blevet ramt af skoldkopper. 39,5 i feber og ingen appetit. Vi kan ikke rigtig få noget i ham - han har spist lidt flaske, men det er laaaangt under det daglige indtag af føde!

Nu tænker jeg lidt om jeg skal give ham noget sodavandsis, for at han får lidt væske ind!

Normalt er jeg rimelig modstander af sukker til SÅ små børn, men tænker også at kroppen skriger efter noget brændstof!

Hvad ville i gøre?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

EAF

Lunae skriver:

Min skønne dreng på 8 mdr er blevet ramt af skoldkopper. 39,5 i feber og ingen appetit. Vi kan ikke rigtig få noget i ham - han har spist lidt flaske, men det er laaaangt under det daglige indtag af føde!

Nu tænker jeg lidt om jeg skal give ham noget sodavandsis, for at han får lidt væske ind!

Normalt er jeg rimelig modstander af sukker til SÅ små børn, men tænker også at kroppen skriger efter noget brændstof!

Hvad ville i gøre?

Al den væske han kan få i sig uanset hvad det så måtte være når han har det så skidt at han ikke ønsker anden indtagelse, så ja helt sikkert! 

Anmeld

28. februar 2014

TNBC

Lunae skriver:

Hvad ville i gøre?

Hvis det kan sørge for han får noget væske ja. Ligesom med saftevand. Det er jo bare vigtigt at han får noget væske, så prøv jer frem og se hvad ser virker.

Anmeld

28. februar 2014

modesty

Lunae skriver:

Hvad ville i gøre?

Jeg ville hellere lave noget saft til ham. Så kan I give ham noget saft som I ved er okay, og helt klart mindre kemisk end sodavandsis. Der er jo ikke mere næring i en sodavandsis end i et glas saft.

Anmeld

28. februar 2014

Clisolka

Ja herfra også - men jeg ville afprøve noget saftevand først! Som jeg plejer at sige, "alle kneb gælder ved sygdom" 

Anmeld

28. februar 2014

Lunae

modesty skriver:

Jeg ville hellere lave noget saft til ham. Så kan I give ham noget saft som I ved er okay, og helt klart mindre kemisk end sodavandsis. Der er jo ikke mere næring i en sodavandsis end i et glas saft.

Nej, du har ret! Tror jeg tænkte is fordi at det var det eneste datteren på 3,5 år ville have, da hun havde skoldkopper for 14 dage siden. Samtidig tænker jeg at is er koldt og når man har så høj feber, må det være rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.