Ændre coverbillede på Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.348 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. februar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Er der nogen der ved hvordan man ændrer sit coverbillede på Facebook via sin IPad? Jeg kan simpelthen ikke se hvor jeg skal kunne gøre det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Håber

Omsorgsgiver skriver:

Er der nogen der ved hvordan man ændrer sit coverbillede på Facebook via sin IPad? Jeg kan simpelthen ikke se hvor jeg skal kunne gøre det?

Jeg mener jeg trykker på billedet foran på min profil ellers prøv og hold fingeren på skærmen 

Anmeld

28. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Jeg fandt ud af det 

Anmeld

28. februar 2014

EAF

Omsorgsgiver skriver:

Følger med her, syntes heller ikke jeg kan finde funktionen på IPad. Måske google er din ven?  

Anmeld

28. februar 2014

EAF

Omsorgsgiver skriver:

Jeg fandt ud af det 

Uh, vær venlig at uddybe  

Anmeld

28. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
SummaSummarum skriver:

Følger med her, syntes heller ikke jeg kan finde funktionen på IPad. Måske google er din ven?  

Man skal bare gemme det billede man nu vil have på sin iPad og derefter kan man så bruge det billede.

Anmeld

28. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Er det forståeligt nok? 

Anmeld

28. februar 2014

EAF

Omsorgsgiver skriver:

Man skal bare gemme det billede man nu vil have på sin iPad og derefter kan man så bruge det billede.

Ja, men det har jeg da forsøgt for hundrede og en dag siden og det virker ihvertfald ikke hos mig - såeh.. 

Anmeld

28. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
SummaSummarum skriver:

Ja, men det har jeg da forsøgt for hundrede og en dag siden og det virker ihvertfald ikke hos mig - såeh.. 

Hmm... Mærkeligt. Altså billedet skal ligge inde på kamerarullen og så trykker man der på hvor man har sit nuværende coverbillede og så trykker man overfør billede og så skulle den gerne gå ind i kamerarullen og finde det billede man nu gerne vil have.

Anmeld

28. februar 2014

EAF

Omsorgsgiver skriver:

Hmm... Mærkeligt. Altså billedet skal ligge inde på kamerarullen og så trykker man der på hvor man har sit nuværende coverbillede og så trykker man overfør billede og så skulle den gerne gå ind i kamerarullen og finde det billede man nu gerne vil have.

Ja, men det sker på ingen måde her desværre. Det var jo en af de første forsøg jeg gjorde.  Mystisk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.