Ideer til tattoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2009

qp

Synes nu også det kunne være rart, at se et foto af din nuværende tattoo for at få en idé om hvor du er henne i alt det der, rent stilmæssigt ....

Jeg selv har et mor/barn symbol nederst på armen og så har jeg en lidt stor en på ryggen .... looooooooooove them og skal helt sikkert have flere på min venstre arm...  

Kh M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
katrinex4 skriver:

Kommer her.

Min umiddelbare holdning - først når jeg lige ser den, er at en god tatovør, sagtens kunne få M'et til at passe på. Som en del af A'et - Så det stadig kan ses at det er to forskellige bogstaver? ...

Jeg syntes det er synd at få en helt ny tato med et enkelt bogstav, når de andre sidder sammen.

De fleste gode tatovører ville godt kunne komme med et forslag på den Der er jo masser af flader at tage af.

Anmeld

5. august 2009

katrinex4

Marcus' Mor skriver:

Synes nu også det kunne være rart, at se et foto af din nuværende tattoo for at få en idé om hvor du er henne i alt det der, rent stilmæssigt ....

Jeg selv har et mor/barn symbol nederst på armen og så har jeg en lidt stor en på ryggen .... looooooooooove them og skal helt sikkert have flere på min venstre arm...  

Kh M

har sat billede ind

Anmeld

5. august 2009

katrinex4

Zafir skriver:

Min umiddelbare holdning - først når jeg lige ser den, er at en god tatovør, sagtens kunne få M'et til at passe på. Som en del af A'et - Så det stadig kan ses at det er to forskellige bogstaver? ...

Jeg syntes det er synd at få en helt ny tato med et enkelt bogstav, når de andre sidder sammen.

De fleste gode tatovører ville godt kunne komme med et forslag på den Der er jo masser af flader at tage af.

Jeg syntes bare det er synd at lave denne om. Både fordi det var de 3 børn jeg havde da den blev lavet og fordi det er min mand der har tegnet den = hans måde at "være med i den", vil nemli ikke ha hans bogstav med.

Anmeld

5. august 2009

Tina2

katrinex4 skriver:

Jeg syntes bare det er synd at lave denne om. Både fordi det var de 3 børn jeg havde da den blev lavet og fordi det er min mand der har tegnet den = hans måde at "være med i den", vil nemli ikke ha hans bogstav med.

Jeg ville 100% få et M flettet ind i den du har...... Når det er de andre børn der ligesom "er i den" så skal sidste skud på stammen da også med:-)

Er enig med Zafir i, at langt de fleste tatovører sagtens kan finde en masse måder at gøre det flot på:-)

Anmeld

5. august 2009

qp

katrinex4 skriver:

har sat billede ind

Her er mit forslag.... sådan ca i stil med det andet og så bliver de alle 3 jo også forenet. Altså ca som det her og så kan du få tattovøren til, at tegne et bedre forslag - men i den retning som på foto... tror det ville komme til, at se rigtig fedt ud !
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
katrinex4 skriver:

Mmm... Det er svært at sige. Jeg ville bare have det sammen, så det sidste barn ikke var et andet sted på kroppen. mmm.

Jeg syntes forslaget ovenfor er rigtig fint forslag

Anmeld

5. august 2009

mor_sabina

når du helst ikke vil røre den gamle tatoo, synes jeg da du skulle få lavet en på håndleddet som du gerne vil. måske fødselsdatoen i tal. kender en der har en dato på håndleddet og det ser rigtig fedt ud.

Anmeld

5. august 2009

sarahb

helt sikkert den lille ny´s fødselsdato

Anmeld

5. august 2009

LotteGabriella

Zafir skriver:

Mmm... Det er svært at sige. Jeg ville bare have det sammen, så det sidste barn ikke var et andet sted på kroppen. mmm.

Jeg syntes forslaget ovenfor er rigtig fint forslag

helt enig ;-) den er fin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.