Hvornår begyndte man at få lodder herinde?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
8 svar
1 synes godt om
27. februar 2014

Muffinmus

Har luret over det flere gange...ved man får et lod pr indlæg, men hvornår fra??? Kan se jeg har ca 146, men forstår ikke lige hvornår de er talt fra  Muligt jeg er fatsvag, eller bare træt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

TNBC

MariaE skriver:

Har luret over det flere gange...ved man får et lod pr indlæg, men hvornår fra??? Kan se jeg har ca 146, men forstår ikke lige hvornår de er talt fra  Muligt jeg er fatsvag, eller bare træt.

Vi ved det ikke.
De var der bare lige pludselig..

Anmeld

27. februar 2014

Muffinmus

Jo, men gad da godt vide hvornår fra da jeg simpelthen ikke forstår det og den er jo gået i stå, for havde også 146 sidste måned...

Anmeld

27. februar 2014

TNBC

MariaE skriver:

Jo, men gad da godt vide hvornår fra da jeg simpelthen ikke forstår det og den er jo gået i stå, for havde også 146 sidste måned...

Jeg har fået den sidste måned. og hvis du ser på mine lodder, fatter jeg heller ikke en meter at det. Men mit gæt er lige i starten/midten af Januar, derfor den kører til i morgen.

Men lige pludselig havde vi dem bare, der var intet om at det ville starte. de kom bare

Anmeld

27. februar 2014

Muffinmus

Ja ja, det er også fint nok den kører, fin præmie til en af ungerne, var bare nysgerrig så starter den vel forfra på nul fra i morgen igen eller hvad?

Anmeld

27. februar 2014

TNBC

MariaE skriver:

Ja ja, det er også fint nok den kører, fin præmie til en af ungerne, var bare nysgerrig så starter den vel forfra på nul fra i morgen igen eller hvad?

Har ingen anelse. Det får vi at se.

Anmeld

27. februar 2014

Maja88

Ingen anelse heller

Anmeld

27. februar 2014

Kløver

Pas en dag var der der
Ved kun det er nogetmed konkurrende, ellers aner jeg ikke hvordan det foregår

Anmeld

27. februar 2014

Timmner

Jeg vil også gerne vide hvad det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.