Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min dejlige sumobryder Leander er blevet 7 måneder Han er stadig en stor og stærk dreng. Han blev sidst målt og vejet for en måneds tid siden og der var han 72 cm lang og vejede 9,95 kg – så mon ikke han har rundet de 10 kg nu Han er MEGET madglad og jeg har endnu ikke introduceret ham til noget han ikke kan lide
Han er simpelthen bare jordens dejligste og gladeste dreng. Han smiler, griner, hviner og råber dagen lang – munden står aldrig stille
Han ruller og ruller, og øver sig på at kravle og møve og er i det hele tager bare meget aktiv. Og han har også lært at sidde
Han sover normalt ikke så lange stræk om natten, men natten til i dag sov han pludselig 7 timer – så det er jo bare helt fantastisk Det må han gerne gøre til en vane!!
Det er en sand fornøjelse at være mor til den lille krudtugle Tiden går bare aaaalt for stærkt!
Nu til kæmpe billedspam!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så kom du alligevel efter det Det er vildt så stor han allerede er blevet og alle de ting han kan Det er ret hyggeligt at følge ham løbende i centeret (når han er vågen )
Og tak for i går, det var altså hyggeligt. Men jeg vil give dig helt ret, han er en lækker dreng
Hold da op tiden går hurtig.. Synes jo lige du har født ham.. Hvor er han dog dejlig..
emmagirl skriver: Min dejlige sumobryder Leander er blevet 7 måneder Han er stadig en stor og stærk dreng. Han blev sidst målt og vejet for en måneds tid siden og der var han 72 cm lang og vejede 9,95 kg – så mon ikke han har rundet de 10 kg nu Han er MEGET madglad og jeg har endnu ikke introduceret ham til noget han ikke kan lide Han er simpelthen bare jordens dejligste og gladeste dreng. Han smiler, griner, hviner og råber dagen lang – munden står aldrig stille Han ruller og ruller, og øver sig på at kravle og møve og er i det hele tager bare meget aktiv. Og han har også lært at sidde Han sover normalt ikke så lange stræk om natten, men natten til i dag sov han pludselig 7 timer – så det er jo bare helt fantastisk Det må han gerne gøre til en vane!! Det er en sand fornøjelse at være mor til den lille krudtugle Tiden går bare aaaalt for stærkt! Nu til kæmpe billedspam!
Han er bare så pisse f*cking dejlig, hold nu kæft Total dejlig tyk!
Hvor er det skønt at han er så glad og nem! Håber han nu begynder at sove bedre om natten
Ayasmor skriver: Så kom du alligevel efter det Det er vildt så stor han allerede er blevet og alle de ting han kan Det er ret hyggeligt at følge ham løbende i centeret (når han er vågen ) Og tak for i går, det var altså hyggeligt. Men jeg vil give dig helt ret, han er en lækker dreng
Ja, sad alligevel og ordnede nogle billeder, så tænkte jeg at jeg ligeså godt lige kunne opdatere
Ja, han er slet ikke nogen lille baby mere Ih, hvor jeg også glæder mig til at følge din baby!
Selv tak for i går! Det må vi gøre noget oftere
liten-mamma skriver: Han er bare så pisse f*cking dejlig, hold nu kæft Total dejlig tyk! Hvor er det skønt at han er så glad og nem! Håber han nu begynder at sove bedre om natten
Hvor er du bare sød altså Han er nemlig en dejlig tyksak! Hihi!
Jeg håber også at den gode søvn er kommet for at blive
MIWULA skriver: Hold da op tiden går hurtig.. Synes jo lige du har født ham.. Hvor er han dog dejlig..
Hihi, taaaak Og ja, tiden flyver jo bare afsted!!! Lige om lidt har du forhåbentlig også en lille prinsesse i armene!
emmagirl skriver: Hihi, taaaak Og ja, tiden flyver jo bare afsted!!! Lige om lidt har du forhåbentlig også en lille prinsesse i armene!
Ja det har vi nemlig. Gerne meget snart. Hihi
Hej
Kan læse at din kære Leander er begyndt at kravle / tumle rundt. Det kan være svært for mange børn lige at knække koden til, hvordan man kravler, fordi de glider på de glatte gulve. Jeg laver skridsikre strømpebukser med gummi dutter på knæene og tæerne, og under fødderne, som hjælper dem med at stå bedre fast på gulvet og dermed styrker deres motorik og balance. Måske det kunne være interessant for dig og Leander?
Se mere på www.GoBabyGo.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128