Kontakt med mand som arbejder i anden ende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2014

Anonym trådstarter

Af landet. Ej kunne ikke finde passende overskrift. Men mit spørgsmål er til dem hvor manden arbejder " ude " dvs anden landsdel end hvor I bor. Hvor meget kontakt har I når han er " ude " 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Leob

Anonym skriver:

Af landet. Ej kunne ikke finde passende overskrift. Men mit spørgsmål er til dem hvor manden arbejder " ude " dvs anden landsdel end hvor I bor. Hvor meget kontakt har I når han er " ude " 

hver dag flere gange om dagen  

Anmeld

27. februar 2014

Ønskebarnet2014

Morgen og aften

Men ved det er fordi han knokler

Men ringer jeg om eftermiddagen så tager han den selvfølgelig

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Leob skriver:

hver dag flere gange om dagen  

Tak for svar. Min bedre halvdel er som noget nyt begyndt at arbejde 2-3 dage om ugen langt fra hvor vi bor. Og i tiden har vi faktisk ikke kontakt. Og ved knap hvornår han kommer hjem.

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Ønskebarnet2014 skriver:

Morgen og aften

Men ved det er fordi han knokler

Men ringer jeg om eftermiddagen så tager han den selvfølgelig

Tak for svar. Ja selvfølgelig skal arbejdet passes først. Min bedre halvdel er som noget nyt begyndt at arbejde langt hjemme fra. Igår stod på et par møder men hørte faktisk intet fra ham. Og vil jo ikke forstyrre. Så tænkte bare hvordan det fungere for andre.

Anmeld

27. februar 2014

Ønskebarnet2014

Anonym skriver:

Tak for svar. Ja selvfølgelig skal arbejdet passes først. Min bedre halvdel er som noget nyt begyndt at arbejde langt hjemme fra. Igår stod på et par møder men hørte faktisk intet fra ham. Og vil jo ikke forstyrre. Så tænkte bare hvordan det fungere for andre.

Jeg syntes det er hårdt nogen gange, men vi klare det hver gang

Man skal lige vende sig til det.

Nu her syntes jeg det er for hårdt at undvære ham også er jeg heldigvis stillet så godt at han kan vælge at sige nej også arbejde tæt på hjemmet istedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.