Gravid med kobber spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
6 svar
1 synes godt om
27. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Jeg er ano, da jeg bestemt ikke har lyst til at nogen skal vide noget om det her. 

Jeg har to børn i forvejen, som begge er kommet til, med beskyttelse!! Så nu har jeg haft en kobber spiral i 6 måneders tid, men .. Jeg er gået 11 dage over tiden med min menstruation. (har tænkt mig at tage en test i morgen)

Så ville lige høre hvad i andre oplever med en kobber spiral. Senere menstruation? Blevet gravid? 

På forhånd tak for svar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

oktober2014

Jeg kender ikke en dyt til spiral, men 11 dage er lang tid tænker jeg, hvorfor ikke tage en test med det samme? Så ved du det 

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

oktober2014 skriver:

Jeg kender ikke en dyt til spiral, men 11 dage er lang tid tænker jeg, hvorfor ikke tage en test med det samme? Så ved du det 

Fordi jeg kommer ikke i nærheden af indkøb i dag .. :/ 

Men ja 11 dage er LANG tid! 

Anmeld

27. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Jeg er ano, da jeg bestemt ikke har lyst til at nogen skal vide noget om det her. 

Jeg har to børn i forvejen, som begge er kommet til, med beskyttelse!! Så nu har jeg haft en kobber spiral i 6 måneders tid, men .. Jeg er gået 11 dage over tiden med min menstruation. (har tænkt mig at tage en test i morgen)

Så ville lige høre hvad i andre oplever med en kobber spiral. Senere menstruation? Blevet gravid? 

På forhånd tak for svar  

Jeg er selv blevet gravid med kobber spiral..

kobberspiral er ikke særlig sikker kun 98% (risiko for graviditet 2 ud af 100).. sammenlignet med andre typer prævention som er 99,8 (risiko for graviditet 2 ud af 1000).
dog oplevede jeg ikke at lin læge gjorde mig opmærksom på dette...

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg er selv blevet gravid med kobber spiral..

kobberspiral er ikke særlig sikker kun 98% (risiko for graviditet 2 ud af 100).. sammenlignet med andre typer prævention som er 99,8 (risiko for graviditet 2 ud af 1000).
dog oplevede jeg ikke at lin læge gjorde mig opmærksom på dette...

tak for svar

Anmeld

27. februar 2014

LMX

Jeg kender flere piger som slet ikke menstruerer efter de har fået spiral. Men kommer dog i tvivl om det er hormonspriral de har.

Anmeld

27. februar 2014

ano14316

LMX skriver:

Jeg kender flere piger som slet ikke menstruerer efter de har fået spiral. Men kommer dog i tvivl om det er hormonspriral de har.

Det er mirena/hormon spiral der har den "bivirkning".. sådan en har jege også haft... Den var jeg super glad for...

snakkede lige med en læge om dem for nylig, og de betragtes næsten lige så sikre som sterilisation... er heller ikke stødt på nogen der er blevet gravide med sådan en..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.