Tusind tak til alle jer der har fulgt mig.
Tak for alle kram, tanker og søde ord.
Tak for at jeg gang på gang har kunne oprette en tråd uden at føle at jeg bare belaster jer alle med mine problemer.
Og tak for at i har givet jer tid til at svare mig gang på gang.
Jeg er så glad for denne side og alle de dejlige mennesker der er herinde. Jeg har stadig ikke fået svaret alle der har skrevet privat til mig, og skal jeg være ærlig når jeg det nok heller ikke sådan lige en den nærmeste fremtid. I skal vide at jeg har læst hver eneste besked, og det er altså ikke fordi jeg vil være uhøflig, men bare det at skulle skrive et svar tilbage kan være rigtig hårdt og trættende.
Jeg vælger at holde en lille pause herinde fra, ved ikke om det kun bliver en dag eller om jeg det bliver flere måneder
, men jeg har brug for at komme lidt væk fra det der egentlig er min sandhed, at jeg ikke fik et barn med hjem.
Jeg ved at jeg 110 % vender tilbage når jeg en dag er klar til det, eller når jeg en dag skal vise to flotte streger frem, men lige nu vil jeg tænke på mig selv, få taget de sidste prøver og starte på min uddannelse og finde mig selv og min kæreste og mit fælles liv igen
Anmeld