Skriver ano da jeg kan være i tvivl om det måske kan være en graviditet, det ville være mærkeligt, men ja hmmm
sagen er den at jeg og manden har haft meget travlt, og ikke sexet så meget, jeg og han bruger kun kondom da jeg ikke kan tåle p piller og har prøvet spiral og så videre men uden den store succes ..
nå never mind, videre, . . sagen er så den at i sidste uge startede min mens om lørdagen, ergo den 15 feb.
jeg stopper med at bløde den 18 igen, og så er det jo ligesom det, vi sexer uden kondom lørdag den 22 , og søndag er der intet .,
mandag morgen får jeg så lidt mavekneb men så heller ikke mere, tirsdag vågner jeg med blod mellem benene!

og har nu blødt tirsdag og hele onsdag, hvorfor?????
jeg forstår ikke hvorfor? jeg har ikke ondt, og blodet er frisk ..
nogen ideer hvad jeg skal gøre?? og kan forvente ??
jeg må indrømme at jeg har haft det mærkeligt on off i en længere periode med , har haft influenza hele sidste uge og stort set intet spist, og siden da har jeg faktisk heller ikke rørt det halve af hvad jeg plejer at spise, hader mit kakao jeg ellers drikker fast hver morgen. og jeg kan blive ved med mærkelige ting, og især mit humør, det er en meget kort lunte jeg render med ..
men HVIS jeg skulle være gravid, hvornår er så bedst at teste? hvor længe skal jeg vente? jeg går og er hamrende nervøs da manden absolut ikke ville have nogen små bebser nu