Brystsmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. februar 2014

Anonym trådstarter

Vågnede op med bryssmerter (især højre bryst)

Det gør ondt hele tiden, og har gjort det siden kl. 7 imorgen. Brugte min højre hånd/arm meget på jobbet igår - kan det være det?? Har virkelig nok, men ikke nok til at jeg ringer efter 1813.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Vågnede op med bryssmerter (især højre bryst)

Det gør ondt hele tiden, og har gjort det siden kl. 7 imorgen. Brugte min højre hånd/arm meget på jobbet igår - kan det være det?? Har virkelig nok, men ikke nok til at jeg ringer efter 1813.

Hvor sidder smerterne lokaliseret? Diffust, i muskler, stikkende, vedvarende, når du bevæger armen, andet??
Har vejrtrækning indflydelse på smerterne?

Anmeld

26. februar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvor sidder smerterne lokaliseret? Diffust, i muskler, stikkende, vedvarende, når du bevæger armen, andet??
Har vejrtrækning indflydelse på smerterne?

Det er hele brystet som gør ondt. Både når jeg går, står, trækker vejret og holde det (hele tiden faktisk) Men mest når jeg laver noget.

Anmeld

26. februar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Det er hele brystet som gør ondt. Både når jeg går, står, trækker vejret og holde det (hele tiden faktisk) Men mest når jeg laver noget.

Ring da lige til din læge i morgen tidlig og hør ad, det kan være, at han kan hjælpe dig med ultralyd, smertestillende eller fys. indtil det klinger af.
God bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.