Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vågnede op med bryssmerter (især højre bryst)Det gør ondt hele tiden, og har gjort det siden kl. 7 imorgen. Brugte min højre hånd/arm meget på jobbet igår - kan det være det?? Har virkelig nok, men ikke nok til at jeg ringer efter 1813.
Vågnede op med bryssmerter (især højre bryst)Det gør ondt hele tiden, og har gjort det siden kl. 7 imorgen. Brugte min højre hånd/arm meget på jobbet igår - kan det være det?? Har virkelig nok, men ikke nok til at jeg ringer efter 1813.
Rockertand skriver: Hvor sidder smerterne lokaliseret? Diffust, i muskler, stikkende, vedvarende, når du bevæger armen, andet??Har vejrtrækning indflydelse på smerterne?
Hvor sidder smerterne lokaliseret? Diffust, i muskler, stikkende, vedvarende, når du bevæger armen, andet??Har vejrtrækning indflydelse på smerterne?
Anonym skriver: Det er hele brystet som gør ondt. Både når jeg går, står, trækker vejret og holde det (hele tiden faktisk) Men mest når jeg laver noget.
Det er hele brystet som gør ondt. Både når jeg går, står, trækker vejret og holde det (hele tiden faktisk) Men mest når jeg laver noget.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128