Piratkostume til voksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
2 svar
1 synes godt om
26. februar 2014

TNBC

Jeg skal til fastelavns fest, og vil gerne være udklædt, da jeg den er den sidste fest jeg skal til, inden jeg rejser og vil gerne have det sjovt.

Jeg ved man kan købe dem, men tænkte det kunne være sjovere at lave det selv. men jeg synes bare ikke at det bliver godt, når jeg laver det selv, for har svært ved at finde de rigtige ting.

Nogen der har en god ide, til hvad jeg kan have på, for billige penge?? Bukser bliver nok bare nogle bukser jeg klipper i stykker hvis jeg har nogen. klap og bandana har jeg styr på. sko er ikke så vigtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Billemyre

Hvis du har en skjorte (gerne en der er lidt for stor), så tag den på - evt. med en eller anden slags vest ud over.
Hvis du er i besiddelse af et korset/corsage, så ser det smadder godt ud uden på sådan en skjorte.
Bind et stort tørklæde rundt om hofterne med en knude i siden, og lad endelig enderne hænge langt ned, hvis det er et stort tørklæde.
Tag støvler på (sorte eller brune, i hvert fald noget mørkt) - de må meget gerne være lange, for så kan du evt. bukke den øverste kant ned, så det ligner ægte piratstøvler.
Store ørenringe (rigtige ringe) og godt med sort om øjnene.
Ohøj!

Anmeld

26. februar 2014

TNBC

Billemyre skriver:

Hvis du har en skjorte (gerne en der er lidt for stor), så tag den på - evt. med en eller anden slags vest ud over.
Hvis du er i besiddelse af et korset, så ser det smadder godt ud uden på sådan en skjorte - det gjorde piratkvinderne det meget i.
Bind et stort tørklæde rundt om hofterne med en knude i siden, og lad endelig enderne hænge langt ned, hvis det er et stort tørklæde.
Tag støvler på (sorte eller brune, i hvert fald noget mørkt) - de må meget gerne være lange, for så kan du evt. bukke den øverste kant ned, så det ligner ægte piratstøvler.
Store ørenringe (rigtige ringe) og godt med sort om øjnene.
Ohøj!

Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.