Gad vide, hvor længe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
12 svar
11 synes godt om
26. februar 2014

Noahmor

Har en søn, der fyldte tre i januar og har altid bildt ham ind at når han hørte isbilen klokker at det var kirkeklokker.  Den ringede så igen idag og han sagde selv at det var kirkeklokker. Men den går jo nok ikke meget længere. 

Hvad fortæller I jeres børn af små røverhistorier? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Sitrani

Noahmor skriver:

Har en søn, der fyldte tre i januar og har altid bildt ham ind at når han hørte isbilen klokker at det var kirkeklokker.  Den ringede så igen idag og han sagde selv at det var kirkeklokker. Men den går jo nok ikke meget længere. 

Hvad fortæller I jeres børn af små røverhistorier? 

Jeg mener ikke vi fortæller nogen røverhistorier, som ikke er rigtige.... Kun karius og baktus, men det er jo egentlig reelt nok, for man FÅR jo huller i tænderne hvis man ikke børster Kan ikke komme i tanke om at vi siger noget der ikke er sandt....

Anmeld

26. februar 2014

dorthemus

Når isbilen ringer, så er det fordi der ikke er flere is

Anmeld

26. februar 2014

Noahmor

dorthemus skriver:

Ha ha, den brugte jeg da jeg var ung pige i huset.  Den gik kun et par gange, så havde drengen luret mig. 

Anmeld

26. februar 2014

Noahmor

Sitrani skriver:

Jeg mener ikke vi fortæller nogen røverhistorier, som ikke er rigtige.... Kun karius og baktus, men det er jo egentlig reelt nok, for man FÅR jo huller i tænderne hvis man ikke børster Kan ikke komme i tanke om at vi siger noget der ikke er sandt....

Nej, det er jo rigtigt. Lige den bruger jeg ikke, for tror min søn ville blive skræmt over at der var nogen i hans mund. 

Anmeld

26. februar 2014

Elgaard73

dorthemus skriver:

Ha ha, den bruger vi også her 

Anmeld

26. februar 2014

lineog4

Her hjemme bor en nisse - hver gang Linus finder en mønt mener han det er Nissen der har lagt den. Nissen kan også finde på at gemme vores ting.

Og så findes julemanden, tandfeen og hvem ved måske også trolde, spøgelser og andre sjove ting....

elsker at fortælle historier og fortæller aldrig om de er sande eller falske - det bestemmer deres fantasi.

Anmeld

26. februar 2014

Noahmor

lineog4 skriver:

Her hjemme bor en nisse - hver gang Linus finder en mønt mener han det er Nissen der har lagt den. Nissen kan også finde på at gemme vores ting.

Og så findes julemanden, tandfeen og hvem ved måske også trolde, spøgelser og andre sjove ting....

elsker at fortælle historier og fortæller aldrig om de er sande eller falske - det bestemmer deres fantasi.

Jeg synes også det er hyggeligt. Kan selv huske at min mor bildte mig ind at der sad en lille sort mand oppe på vores tag og trommede. (Det var tordenvejr) Jeg gik så straks ud for at se om jeg kunne se ham. 

Anmeld

26. februar 2014

lineog4

Noahmor skriver:

Jeg synes også det er hyggeligt. Kan selv huske at min mor bildte mig ind at der sad en lille sort mand oppe på vores tag og trommede. (Det var tordenvejr) Jeg gik så straks ud for at se om jeg kunne se ham. 

Her hjemme er det rengvejrsmanden (godt nok på italiensk) han glemmer at slukke for vandhanerne på skyerne ;-) og når himlen er lyserød er det Lia og de andre børn der tegner.... 

Anmeld

26. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kusine bildte sin datter ind at bilen ik ku starte før alle havde fået sikkerhedssele på. Tror hun var ca 7-8 år før hun fandt ud af at det ik var rigtigt. 

Og her bor Nissen på loftet, hvilket thea går meget op i! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.