Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan så jeres mens ud efter udskrabning?
Synes jeg har tegn på mens! Men det er kun brunligt det der kommer i bindet, dog lidt mere end det der kom efter udskrabningen.
Så lige høre hvad i har af erfaringer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lrm skriver: Hvordan så jeres mens ud efter udskrabning? Synes jeg har tegn på mens! Men det er kun brunligt det der kommer i bindet, dog lidt mere end det der kom efter udskrabningen. Så lige høre hvad i har af erfaringer?
Manna skriver: Min var kortere end sædvanligt og den var mærkelig. 'Så blødte jeg og så blødte jeg ikke i flere timer, den sidste dag blødte jeg allermest (hvor det plejer at stilne af med brunt blod i ringe mængder) og lige med et var det ovre. Manna
Min var kortere end sædvanligt og den var mærkelig. 'Så blødte jeg og så blødte jeg ikke i flere timer, den sidste dag blødte jeg allermest (hvor det plejer at stilne af med brunt blod i ringe mængder) og lige med et var det ovre. Manna
Men var det frisk blod?
Nå nu er der kommer huld på bylden
har aldrig været så glad for at få mens som nu!
så satser vi på at få et julebarn! Krydser fungere for jeg hurtig bliver gravid igen med et sundt barn!
magter ikke at mindste igen!
Lrm skriver: Men var det frisk blod?
Ok så er jeg ikke i tvivl om det er det jeg har fået nu! Tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128