Jeg føler nogengange, at jeg lever et kedeligt liv..
Jeg fandt min nuværende kæreste, (og faren til mit barn) da jeg var 13år gammel. Han var 14år. Total skolekærester..
Vi har været sammen lige siden. Vi er 19 og 20år idag. Vi er hinandens første af alt.. (første rigtige kæreste, sex osv.)
Da jeg var 18, og han 19år, fik vi vores datter. Det var ikke planlagt, men hun var velkommen. Det bedste der længe er sket for os!

Nogengange tager jeg mig selv i at tænke på alt det jeg ikke har været igennem som ung/oplevet.
Jeg har, (som alle mine veninder har) ikke tiden til at gå i byen hver weekend. Har faktisk aldrig rigtig gjort det, da jeg blev mor som 18årig, og det først er der det virkelig er fedt at gå i byen.
Jeg har kun haft én partner. Den samme at kysse med. Den samme i sengen. Ikke noget nyt og fansy der..
Jeg misunder faktisk lidt dem som har flirt, og muligheden for one-night-stands.. Ja det lyder mærkeligt. Jeg savner den killende fornemmelse i maven, ved det første kys, den første gang i sengen, frække smser..
Men samtidig er jeg også rigtig taknemmelig for det jeg har. En dejlig kæreste, og en dejlig lille pige! Jeg elsker dem helt vild højt..
Årh, bare fortæl mig at det er ok at tænke sådan. Føler mig som et dårligt menneske, ved at tænke sådan her!
Anmeld