sexe hvor ofte, når tiden er et problem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2014

mogms

Vi prøver at blive gravide, jeg er pt ledig, så vi er jo bare i gang så tit vi kan.

Men nu ser det ud til at jeg snart får et job, og problemet er at min mand arbejder om aftenen så det vil sige at han tager på job kl 15 og er hjemme kl 2.30

Men når jeg skal arbejde smutter jeg kl 7 og er først hjemme kl 17. 

Det vil sige at vi kun får mulighed for at sexe fredag til søndag. Da vi jo faktisk ikke ses mandag til torsdag. 

Og nu er det sådan at min mands "produktion", ikke kan "følge med" hvis vi gør det dagligt så der skal ihvertfald gå 2 dage imellem, så reelt set kan vi kun komme til at sexe fredag og søndag.

Men jeg vil bare høre jer om, I mener det kan være "nok" der vil jo gå 4 dage imellem, jeg tvivler sgu på at vi vil have energi til at en af os skulle vågne midt om natten kontra tidligt om morgenen, også have energi til et hurtigt put.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

friis

Hvad med hvis du prøver med ægløsningstest . Og hvis du så kommer frem til den lige ligger på en tirsdag , mon så ikk i jan overkomme at sexe midt om natten eller tidlig morgen en gang eller to i måneden  

Anmeld

26. februar 2014

Thereseh

mogms skriver:

Vi prøver at blive gravide, jeg er pt ledig, så vi er jo bare i gang så tit vi kan.

Men nu ser det ud til at jeg snart får et job, og problemet er at min mand arbejder om aftenen så det vil sige at han tager på job kl 15 og er hjemme kl 2.30

Men når jeg skal arbejde smutter jeg kl 7 og er først hjemme kl 17. 

Det vil sige at vi kun får mulighed for at sexe fredag til søndag. Da vi jo faktisk ikke ses mandag til torsdag. 

Og nu er det sådan at min mands "produktion", ikke kan "følge med" hvis vi gør det dagligt så der skal ihvertfald gå 2 dage imellem, så reelt set kan vi kun komme til at sexe fredag og søndag.

Men jeg vil bare høre jer om, I mener det kan være "nok" der vil jo gå 4 dage imellem, jeg tvivler sgu på at vi vil have energi til at en af os skulle vågne midt om natten kontra tidligt om morgenen, også have energi til et hurtigt put.

Hm hvis det på nogen måde kan times til din ægløsning, er det jo ok. 

Sæden kan vist overleve to døgn inde i dig, så hvis I har ses søndag, kan du stadig blive gravid hvis ægløsningen er tirsdag.

Den uge jeg blev gravid, havde vi sex tirsdag og fredag. Fredag var den dag jeg havde ægløsning, så der var jo "hole in one" ... ha ha ha 

Da vi lavede min søn, havde vi sex hveranden dag, ugerne op til ægløsning, og nogle dage efter. 

Anmeld

26. februar 2014

-Sigrid-

Min venindes mand vækkede hende om natten når han kom hjem fra arbejde for at de kunne lave baby. Efter hendes eget udsagn ikke specielt romantisk Men de fik da en dejlig datter ud af det, såe... Mon ikke I kunne klare at sexe kl alt for sent om natten i en periode? 

Jeg har selv vækket min mand en del gange, uden baby-formål, og det er ikke blevet dårligt bare fordi det er lidt underligt at vække den anden  

Anmeld

26. februar 2014

mogms

hahaha

hvis jeg så bare kunne få en positiv ÆL test efter min SA har det været umuligt. Og min cyklus er upålidelig, så har ikke rigtig en dato vi kan få efter i forhold til æl.

Men vi kunne jo nappe en dag midt i ugen og "stå tidligt op" og vågne på en god måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.