Genbrug af autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
16 svar
6 synes godt om
26. februar 2014

mbbuch

Ville I bruge en autostol til den nyfødte som blev brugt til det forrige barn for snart 7 år siden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

L&V

mbbuch skriver:

Ville I bruge en autostol til den nyfødte som blev brugt til det forrige barn for snart 7 år siden?

Nej det tror jeg ikke jeg ville, der sker hele tiden så meget med udvikling og regler men ved ikke om man kan få sådan en testet for at se om den nu lever op til div krav osv. for så ville jeg ikke ha noget problem med det hvis jeg vidste alt var tip top

Anmeld

26. februar 2014

Kris89

mbbuch skriver:

ja da..

hvis ikke tingene går i stykker inden regner jeg med (købte ny barnevogn og autostol) at de skal bruges til alle vores børn

Anmeld

26. februar 2014

stjernehimmel

mbbuch skriver:

Du skal ihvertfald tjekke om den stadig er lovlig for er kommet en del ændringer...... Jeg ville personligt ikke bruge genbrug mht autostol.

Anmeld

26. februar 2014

modesty

mbbuch skriver:

Ja. 

Anmeld

26. februar 2014

Mor Christa

Ja - hvis det hele var lovligt osv, så kan jeg absolut ikke se noget problem i det Især hvis det er en af de små autostole, fordi dem sidder de jo kun i i et par måneder, så er det altså en dyr fornøjelse at købe ny autostol igen! Så hvis alt er som det skal være, og den er lovlig, så kan jeg ikke se problemet i det

Anmeld

26. februar 2014

ette1987

Ja det ville jeg.. Men tjek lige op på den er lovlig! Der er nok sket en del med krav osv de sidste 7 år. Vi fik en til vores søn, som var nogle år gammel, og den var ikke opdateret. Så det var desværre ikke en mulighed at bruge den!

Anmeld

26. februar 2014

mbbuch

ette1987 skriver:

Ja det ville jeg.. Men tjek lige op på den er lovlig! Der er nok sket en del med krav osv de sidste 7 år. Vi fik en til vores søn, som var nogle år gammel, og den var ikke opdateret. Så det var desværre ikke en mulighed at bruge den!

Hvordan tjekkes det om den stadig er lovlig?

Anmeld

26. februar 2014

ette1987

mbbuch skriver:

Der må være nogle krav der står et sted? Måske på Forbrugerstyrelsens hjemmeside

Anmeld

30. marts 2014

tarkoflen

mbbuch skriver:

Du kan se her hvilke mærker der er krav om at autostolen skal opfylde.

http://www.autostol.dk/regler-om-autostole/

Er den mærket efter det, ville jeg ikke bekymre mig. Vores er lånt og den er også 7 år gammel og lever op til lovkravene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.