En på su og en på kh, hvad får man før skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. februar 2014

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der har den mindste lille ide om hvordan det ser ud med det?

Su modtageren er 28. Og den anden 24. Har børn og er gift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det kommer an på om modtageren har en uddannelse? 

Med uddannelse er det kontanthjælpsats på 9498 kr og uden uddannelse er det uddannelseshjælpsats på 8196 kr. 

Anmeld

25. februar 2014

Mom2

Anonym skriver:

Er der nogen herinde der har den mindste lille ide om hvordan det ser ud med det?

Su modtageren er 28. Og den anden 24. Har børn og er gift.

Ring til ydelseskontoret i din kommune og spørge dem, de kan give dig rigtigt svar. Der er mange ting der spiller ind, så det er klart bedt at spørge dem.

Anmeld

25. februar 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Det kommer an på om modtageren har en uddannelse? 

Med uddannelse er det kontanthjælpsats på 9498 kr og uden uddannelse er det uddannelseshjælpsats på 8196 kr. 

Tak for svar

Ved du noget om man får nogle former for tillæg ved at være i aktivering eller lign? Har slet ikke tjek på det her og google har egentlig bare forvirret os yderligere

Anmeld

25. februar 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Ring til ydelseskontoret i din kommune og spørge dem, de kan give dig rigtigt svar. Der er mange ting der spiller ind, så det er klart bedt at spørge dem.

Tak for svar

Vi har ringet både i sidste uge, igår og idag og vi bliver smidt rundt til div mennesker der alle sammen fortæller at det den forrige person har sagt er forkert, så vi har ingen ide om hvad vi skal forvente. Vi skal dog møde op til en samtale og der håber jeg da de har styr på det. Men jeg ville gerne vide hvad vi kunne forvente.

Anmeld

26. februar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Tak for svar

Ved du noget om man får nogle former for tillæg ved at være i aktivering eller lign? Har slet ikke tjek på det her og google har egentlig bare forvirret os yderligere

Hvis du er uddannelsesparat så har du ikke mulighed for aktivitetstillæg, derimod hvis du er aktivitetsparat, har du mulighed efter tre måneder at deltage i tilbud og få aktivitetstillæg. 

Det samme gælder for kontanthjælpen, det vil sige hvis du har en uddannelse, så får du kun mulighed for tillæg hvis man er aktivitetsparat og ikke jobparat.  

Anmeld

26. februar 2014

Mom2

Anonym skriver:

Tak for svar

Vi har ringet både i sidste uge, igår og idag og vi bliver smidt rundt til div mennesker der alle sammen fortæller at det den forrige person har sagt er forkert, så vi har ingen ide om hvad vi skal forvente. Vi skal dog møde op til en samtale og der håber jeg da de har styr på det. Men jeg ville gerne vide hvad vi kunne forvente.

Arh øv :/ håber I får styr på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.