hvad er forskellen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. februar 2014

Anonym trådstarter

Goddag til jer alle. 

Er her nogle søde kvinder eller mænd, som kort kan fortælle mig, hvad er en  sygefraværsamtale og hvad er en  statusssamtale

og hvad er forskellen på de to ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Goddag til jer alle. 

Er her nogle søde kvinder eller mænd, som kort kan fortælle mig, hvad er en  sygefraværsamtale og hvad er en  statusssamtale

og hvad er forskellen på de to ting?

Status samtale er hvordan det går.. hvordan de ser dig i forhold til stedet. hvor godt du klare dig mm 

Det andet er jo så omkring fravær... 

Anmeld

25. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Status samtale er hvordan det går.. hvordan de ser dig i forhold til stedet. hvor godt du klare dig mm 

Det andet er jo så omkring fravær... 

Med statussamtale, er det så om det ser personen fortsætte i deres firma, efter fraVæret, eller er det om at de ikke ser person som fortsætte i deres firma (fyring?)

Og stor tak for dit svar.

Anmeld

25. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Med statussamtale, er det så om det ser personen fortsætte i deres firma, efter fraVæret, eller er det om at de ikke ser person som fortsætte i deres firma (fyring?)

Og stor tak for dit svar.

Åhh jamen det er hvordan de ser dig i firmaet, dit forhold til dine kollegaer mm..... både på godt og ondt...

din udvikling osv.... 

Fyring ved jeg ikke, men det er jo et møde om hvordan de ser dig i forhold til dem og firmaet

Anmeld

25. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Åhh jamen det er hvordan de ser dig i firmaet, dit forhold til dine kollegaer mm..... både på godt og ondt...

din udvikling osv.... 

Fyring ved jeg ikke, men det er jo et møde om hvordan de ser dig i forhold til dem og firmaet

Det er en kammerat jeg har. Personen har Været sygemeldt i fire måneder grundet alvorlige rygproblemer. 

Og skal så nu til statussamtale. 

Det var super dejligt du i det mindste havde tid til at svare tak for dine svar.

Anmeld

25. februar 2014

Maja88

Anonym skriver:

Det er en kammerat jeg har. Personen har Været sygemeldt i fire måneder grundet alvorlige rygproblemer. 

Og skal så nu til statussamtale. 

Det var super dejligt du i det mindste havde tid til at svare tak for dine svar.

Så er en status samtale nok hvor de står i forhold til sygemeldingen...

SNakker vi en uge eller flere måneder endnu-sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.