Hjælp min bil lugter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. februar 2014

isabellasmor

Min bil stinker af parfume/sprit eller et eller andet i den stil, det er en meget gennemtrængende lugt som man faktisk næsten får det dårligt af, hvad ialverden kan jeg gøre? Min mand mener det kan være et eller andet som tidligere ejer har sprøjtet med for måske at fjerne tobak lugt eller et eller andet, måske for at den skulle lugte af "ny" bil ved salg..... Det er i hele kabinen og ikke noget der sidder et bestemt sted....... Hvad kan vi gøre?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

loop

isabellasmor skriver:

Min bil stinker af parfume/sprit eller et eller andet i den stil, det er en meget gennemtrængende lugt som man faktisk næsten får det dårligt af, hvad ialverden kan jeg gøre? Min mand mener det kan være et eller andet som tidligere ejer har sprøjtet med for måske at fjerne tobak lugt eller et eller andet, måske for at den skulle lugte af "ny" bil ved salg..... Det er i hele kabinen og ikke noget der sidder et bestemt sted....... Hvad kan vi gøre?? 

Det kunne lyde som om at det er wunderbaum, den lugter af.

Hvor længe har i haft bilen? og hvor lang tid gik der, før den begyndte at lugte?

Jeg ville forsøge at lokalisere lugten i første omgang, det må være det første skridt til at kunne gøre noget ved det.

Det må være træls.

Anmeld

26. februar 2014

SandraXOXO

Kan det ikke hjælpe at gøre den godt og grundig ren indvendigt og så lufte ud i flere timer hvis i har mulighed for det? Det lyder da virkelig ubehageligt med en stinkbil.

Anmeld

26. februar 2014

EnGodMor

isabellasmor skriver:

Har rigtig go erfaring med at vaske hele bilen med en vandstøvsuger. Loftet, sæder, dørbeklædning, gulv osv. 

Og så lade alle døre og bagklap stå åbent. 

Har man ikke en vandstøvsuger, så kan den lejes i en malerforretningihvertfaldt, det gjorde jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.