Jeg er smadret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
5 svar
6 synes godt om
25. februar 2014

Anonym trådstarter

Ja.. Det er fandme hvad jeg er..

Jeg har brug for nogle gode råd tror jeg..

d. 10 november gik min søns far fra mig.. Jeg flyttede d. 1 december.. Vi har selvfølgelig haft alm. kontakt siden fordi vi har skullet finde ud af alt med min søn osv...

Nu er det så sådan, at han er begyndt at se en, og nu er virkeligheden jo  gået op for mig.. Jeg tuder hver gang jeg er alene, jeg kan slet ikke magte, at han ikke er min mere..

Jeg vil jo gerne være sammen med ham, men jeg er bare bange for, at han går fra mig igen.. 

Er der nogen, hvor I har været gået fra hinanden, flyttet fra hinanden også fundet sammen igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

et-ønske

Har ikke prøvet det. Men ville ikke gå uden at sende dig

Anmeld

25. februar 2014

tarkoflen

Må jeg spørge hvorfor du vil have ham tilbage, hvis han er begyndt at se en anden? Det er ikke for at være træls, men jeg tænker lidt, at han måske desværre er kommet videre, og at det ville være bedst for dig, at du ikke går og tænker på, om I kan finde sammen igen?

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have din familie tilbage, men er det en mulighed?

Jeg kan virkelig godt forstå, at du har det svært! Det må være forfærdeligt, hvis man troede man skulle være en familie, og den ene part så mener noget andet

Stort til dig.

Anmeld

25. februar 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Må jeg spørge hvorfor du vil have ham tilbage, hvis han er begyndt at se en anden? Det er ikke for at være træls, men jeg tænker lidt, at han måske desværre er kommet videre, og at det ville være bedst for dig, at du ikke går og tænker på, om I kan finde sammen igen?

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have din familie tilbage, men er det en mulighed?

Jeg kan virkelig godt forstå, at du har det svært! Det må være forfærdeligt, hvis man troede man skulle være en familie, og den ene part så mener noget andet

Stort til dig.

Han siger selv, tit, at han er ked af vi ikke er sammen mere, men jeg har måske skubbet det lidt, fordi jeg har været så meget i tvivl.. Mest fordi jeg er nervøs for, at det kommer til at gå ud over sønnike.. Mere end det gør i forvejen..

Anmeld

25. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

d. 10 november gik min søns far fra mig.. Jeg flyttede d. 1 december.. Vi har selvfølgelig haft alm. kontakt siden fordi vi har skullet finde ud af alt med min søn osv...

Nu er det så sådan, at han er begyndt at se en, og nu er virkeligheden jo  gået op for mig.. Jeg tuder hver gang jeg er alene, jeg kan slet ikke magte, at han ikke er min mere..

Jeg vil jo gerne være sammen med ham, men jeg er bare bange for, at han går fra mig igen.. 

Er der nogen, hvor I har været gået fra hinanden, flyttet fra hinanden også fundet sammen igen?

Ja og DET var bare slet ikke godt, for nogle af os.....

Det er naturligt og ganske ok at ha det som dig....

men når det er så lidt tid siden det er sket, så pas på at du ikke tror du gerne vil ham fordi du tolker dine følser forkert....(vane, hvad man ikke kan få, at elsker er bare ikke altid nok)

Anmeld

25. februar 2014

Mariekjellerup90

Anonym skriver:

Er det virkeligheden ham du vil have ? Tænker mere på, at måske er det gået op for dig, at du ikke får den kernefamilie som du havde sammen med din Eks. Altså jeg syns det var hårdt, at jeg ikke fik et barn mere som lignede Emma, da hun ligner meget hendes far, det var ikke min Eks jeg ville have. Nu har jeg fundet den bedste kæreste jeg nogen sinde har haft, og min datter er så glad for ham, vi venter vores fælles barn og min datter ser meget til hendes far, så det kan sagtens lade sig gøre. Men det tager bare meget tid.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.