Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Charlotte89 skriver: om man har begyndende veer eller lidt fostervand der siver ud og man kontakter fødegangen, kommer man så til tjek først eller gør de klar til kejsersnit med det samme? Hvis man er over 37+
om man har begyndende veer eller lidt fostervand der siver ud og man kontakter fødegangen, kommer man så til tjek først eller gør de klar til kejsersnit med det samme? Hvis man er over 37+
Man kommer ind og bliver tjekket og så er der kun en almindelig fødsel i sigte.
KS er aldrig på tale medmindre der er noget galt.
Jeg havde sivende fostevand i uge 41 og fødte selv min datter.
maria_wlt skriver: Man kommer ind og bliver tjekket og så er der kun en almindelig fødsel i sigte. KS er aldrig på tale medmindre der er noget galt. Jeg havde sivende fostevand i uge 41 og fødte selv min datter.
Nihell skriver: Hvis du skal have pks, så kommer du ind til tjek og hvis de kan se du er i fødsel, så laver de kejsersnit. Hvis de er i tvivl eller du ikke er i fødsel, så venter man til den planlagte dato
Hvis du skal have pks, så kommer du ind til tjek og hvis de kan se du er i fødsel, så laver de kejsersnit. Hvis de er i tvivl eller du ikke er i fødsel, så venter man til den planlagte dato
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128