Hvis man er i tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
4 svar
1 synes godt om
25. februar 2014

Lotte14

om man har begyndende veer eller lidt fostervand der siver ud og man kontakter fødegangen, kommer man så til tjek først eller gør de klar til kejsersnit med det samme? Hvis man er over 37+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

maria_wlt

Charlotte89 skriver:

om man har begyndende veer eller lidt fostervand der siver ud og man kontakter fødegangen, kommer man så til tjek først eller gør de klar til kejsersnit med det samme? Hvis man er over 37+

Man kommer ind og bliver tjekket og så er der kun en almindelig fødsel i sigte.

KS er aldrig på tale medmindre der er noget galt.

Jeg havde sivende fostevand i uge 41 og fødte selv min datter. 

Anmeld

25. februar 2014

Mortilxx

Charlotte89 skriver:

Hvis du skal have pks, så kommer du ind til tjek og hvis de kan se du er i fødsel, så laver de kejsersnit. Hvis de er i tvivl eller du ikke er i fødsel, så venter man til den planlagte dato

Anmeld

25. februar 2014

Lotte14

maria_wlt skriver:

Man kommer ind og bliver tjekket og så er der kun en almindelig fødsel i sigte.

KS er aldrig på tale medmindre der er noget galt.

Jeg havde sivende fostevand i uge 41 og fødte selv min datter. 

Jeg skal have kejsersnit, derfor jeg spurgte omkring det.

Anmeld

25. februar 2014

Lotte14

Nihell skriver:

Hvis du skal have pks, så kommer du ind til tjek og hvis de kan se du er i fødsel, så laver de kejsersnit. Hvis de er i tvivl eller du ikke er i fødsel, så venter man til den planlagte dato

Tak for svar. Jeg skal have kejsersnit d. 10., så hun må meget gerne vente. Min kæreste og jeg var bare i tvivl om hvor hurtig det går hvis der skulle være optakt til noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.