StineW79 skriver:
Her den sidste uges tid er alberte på 1 1/2 år begyndt at gå ud til toilettet og sige TISSE, mens hun peger på toilettet. Vi har spurt hende hende, om hun sku tisse, og tilbudt hende potten, men hun vil ik sidde på den. I stedet ska vi sidde os ned og tisse.
Så her til morgen gør hun det igen. Tager nattøjet og bleen af hende, og viser hende potten. Hun sidder 2 sek, rejser sig og nuller rundt i 2 min, hvorefter hun tisser på gulvet.
Så nu begynder jeg self at tænke pottetræning, men ka simpelhen huske hvornår vi gik i gang med thea. Hva tror i, ska vi bare stille og roligt gå i gang? Vh stine
Det synes jeg da helt sikkert bare i skal, hun er tydeligvis vældig interesseret i det lige nu... og så er det da bare om at følge med... måske mister hun interessen igen og så holde i bare pause, synes ikke man skal presse eller opfordrer når hun ikke er ældre..
noget kunne godt tyde på at hun ger vil på wc, så jeh ville da overveje at købe et toiletsæde til hende.. ved de har haft et med trappe på, på tilbud i Netto for nylig, måske de stadig har, men ellers bare et almindeligt.. Vi har et babybjørn, som vi er meget tilfredse med, det sidder rigtig godt på alle typer wc..
så med mindre du bare elsker at rengøre potte, så ville jeg nok gøre sådan Hihi...
held og lykke med det..
Anmeld