Orm lidt klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.219 visninger
24 svar
6 synes godt om
24. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej.
Jeg har efter længere tid ondt ved numse hullet kigget med et spejl Idag og når jeg presser lidt kan jeg se det ligner en ormeform ret lang/flere orme der stikker frem :/ det gør ondt når jeg rør den.

Nogle der ved hvad det er ? Er ret nervøs nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej.
Jeg har efter længere tid ondt ved numse hullet kigget med et spejl Idag og når jeg presser lidt kan jeg se det ligner en ormeform ret lang/flere orme der stikker frem :/ det gør ondt når jeg rør den.

Jeg tror det er en hæmoride... Er du gravid? Eller haft/har forstoppelse 

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg tror det er en hæmoride... Er du gravid? Eller haft/har forstoppelse 

Jeg har været gravid for 3 år siden.
Det ligner en lang orm eller flere små når jeg kigger der op og presser lidt så det kommer frem :/

Anmeld

24. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg har været gravid for 3 år siden.
Det ligner en lang orm eller flere små når jeg kigger der op og presser lidt så det kommer frem :/

Er ret sikker på det er en hæmoride... Fødte for 8 år siden og har stadig mine, men de skal fjerners kirurgisk og gør sjældent ondt, så venter til jeg har fået den sidste bebs..

men en du skal nok en tur omkring lægen, nogle kan klares med salve :-)

Anmeld

24. februar 2014

Mor Christa

Klør det? For så kan det jo være børneorm mener jeg de hedder.. Små hvide orne der lever i afføring - en tur til lægen og få det tjekket

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Er ret sikker på det er en hæmoride... Fødte for 8 år siden og har stadig mine, men de skal fjerners kirurgisk og gør sjældent ondt, så venter til jeg har fået den sidste bebs..

men en du skal nok en tur omkring lægen, nogle kan klares med salve :-)

Det ligner meget en orm der har snoet sig meget rundt som sidder der inde. Kan også se der har været noget lyserøde i min afføring før :/ for nogle år siden var der noget orm i min datters vuggestue men tænkte ikke mere over det.

Anmeld

24. februar 2014

ESV

Anonym skriver:

Hej.

Mit bud er børneorm. Det er meget simpelt at behandle men du skal tale med en læge da medicinen kræver recept

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Mit bud er børneorm. Det er meget simpelt at behandle men du skal tale med en læge da medicinen kræver recept

Kan man se børne orm i endetarmsåbningen ?

Anmeld

24. februar 2014

hekran

Anonym skriver:

Kan man se børne orm i endetarmsåbningen ?

Ja, det kan du, men de er meget meget små og tynde. Min søn havde der for et års tid siden og jeg så det kun én gang.

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Ja, det kan du, men de er meget meget små og tynde. Min søn havde der for et års tid siden og jeg så det kun én gang.

Jeg kan tydelig se jeg har noget i endetarm åbningen :/ findes der orm som er farligt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.