...at jeg blev mor til verdens dejligste lille dreng
Hold nu op tiden går bare hurtigt! Kan slet ikke forstå tiden er gået så hurtigt, føler jo jeg fødte ham igår!
Sidst han blev vejet er lidt over en måned siden, men der var han 60 cm lang og vejede 5560 g. (Ved fødslen 52 cm og 3605 g) Så er ret spændt på hvad målene siger næste gang. En del er han da vokset!

han er SÅ glad for hans sutteklud, så den får en masse krammere og så er mors telefon også begyndt at blive ret spændende, så den bliver nøje studeret når den er i nærheden

han kan stadig sove på de mærkeligste måder, og det har han egentlig gjort siden han var nyfødt - ret sjovt ser det ud

Vi er langt om længe startet i en mødregruppe, og hvor er jeg glad for, at jeg valgte at gøre det! Jeg synes det er så hyggeligt at mødes med andre mødre og deres børn, især når man er den eneste i vennekredsen der har fået børn!

Han har i dag fået sin 3 måneders vaccination, som har resulteret i feber og en rigtig ked af det dreng

- er der noget vi kan gøre ved det? Far siger, at han klarede det SÅ flot! (Jeg kunne ikke se på det, så jeg smuttede ud imens

) Han reagerede ikke rigtig på stikkene, ske fordi han var ret sur i forvejen
Alt i alt går det SÅ godt med vores lille dreng, og vi NYDER at være blevet forældre

Han smiler og griner dagen lang og det smelter vores hjerter hver evig eneste gang
Anmeld