Tyrkiet til Maj - med....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
6 svar
2 synes godt om
24. februar 2014

DKTiha

11 måneder gammel pige, ? i en uge, hvor mange har taget på ferie i den periode der med jeres små <3 ??

overvejer rigtig meget at tage på ferie i år til maj måned med vores dejlige datter og min kæreste ... men er i tvivl om så mange ting, for vil jo ikke gøre det slemt for vores datter mht varme, flyveturen, bussen osvosv..

nogen gode råd og erfaringer o.lign ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

blomst84

Ingen problemer ville jeg sige! Afsted med jer og bare husk en paraply-klapvogn 

Anmeld

24. februar 2014

DKTiha

blomst84 skriver:

Ingen problemer ville jeg sige! Afsted med jer og bare husk en paraply-klapvogn 

okay, vi er vel enige om måske at det er en jeg skal have med hjemmefra ?

Anmeld

24. februar 2014

blomst84

DKTiha skriver:

okay, vi er vel enige om måske at det er en jeg skal have med hjemmefra ?

Ja det ville jeg gøre  Man kan købe sådan en pose i lufthavnen til at putte udenom ��

Anmeld

24. februar 2014

DKTiha

blomst84 skriver:

Ja det ville jeg gøre  Man kan købe sådan en pose i lufthavnen til at putte udenom ��

Super... årh men så vil jeg da overveje det noget mere nu

Anmeld

24. februar 2014

Mivsen

Ingen problem, det bliver da skønt.

Tyrkiet er perfekt i maj når man har små børn med, eller september. Så kan man holde varmen ud.

Bare vent hun vil slet ikke med hjem igen. 

Vores søn synes i hvert fald det er skønt Han var 9 mdr første gange, og har været afsted 5 gange ca. Der er fedt

Anmeld

24. februar 2014

Majbriteriksen

Kan godt forstå dine tanker, men det er bare så dejligt at rejse med sine børn. Vores den ældste var 5 mdr første gang han fløj og den yngste var 10 mdr første gang. Tro mig, det er nemmere der end når de er 2 1/år og har krudt bag i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.