Festlige ideer til 25 års fødselsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg skal holde 25 års fødselsdag i næste måned og jeg mangler nogen sjove 'aktiviteter' til gæsterne og ideer til oppyntning ?

Ind til videre er der den klassiske med lærredet og malingen hvor gæsterne kan male en 'hilsen'.

Der vil være engangs kameraer rundt omkring så gæsterne kan tage billeder og der er også en gæstebog.

men har i måske nogen sjove ideer? 

Overvejer at lave et monster på toilettet, munden er så hullet i brættet hvis det giver mening.

Men hvad siger i piger?

(er anonym da nogen bekendte jeg kender ikke er inviteret men er herinde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg skal holde 25 års fødselsdag i næste måned og jeg mangler nogen sjove 'aktiviteter' til gæsterne og ideer til oppyntning ?

Ind til videre er der den klassiske med lærredet og malingen hvor gæsterne kan male en 'hilsen'.

Der vil være engangs kameraer rundt omkring så gæsterne kan tage billeder og der er også en gæstebog.

Overvejer at lave et monster på toilettet, munden er så hullet i brættet hvis det giver mening.

Men hvad siger i piger?

Slet ingen?

Anmeld

25. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej piger.

Men hvad siger i piger?

her plejer vi at dække bord med hvide lagner og så købe stof-tusser så kan man sidde og skrive hilsner osv på.... man ved aldrig hvad der står efter en aften især ik hvis der er alkohol blandet ind i det ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.