43 dage, ingen menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. februar 2014

Mulle0802

Hej!

Jeg er i vilderede. Ca. 1 november stoppede jeg på nuva-ring - har derefter ikke tænkt over min cyklus. Kæresten og jeg besluttede os for ikke at beskytte os længere den 15 feb. hvor vi havde sex. Det er i dag 43 dage siden jeg havde 1. menstruationsdag sidst, tog derfor en test i dag, som viste negativ. Jeg har nok gået lidt og drømt om at være gravid og læst meget på nettet. Måske det bare spiller mig et puds. Jeg var ude og løbe lørdag og sexede, siden har jeg haft ondt i lænden og lørdag atypisk slimmet udflåd (en gang) og lidt igen i dag. Kan jeg være gravid trods den negative test? Håber I kan hjælpe, skal jeg slå koldt vand i blodet eller kan der være håb? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

mpr

Trinze86 skriver:

Hej!

Jeg er i vilderede. Ca. 1 november stoppede jeg på nuva-ring - har derefter ikke tænkt over min cyklus. Kæresten og jeg besluttede os for ikke at beskytte os længere den 15 feb. hvor vi havde sex. Det er i dag 43 dage siden jeg havde 1. menstruationsdag sidst, tog derfor en test i dag, som viste negativ. Jeg har nok gået lidt og drømt om at være gravid og læst meget på nettet. Måske det bare spiller mig et puds. Jeg var ude og løbe lørdag og sexede, siden har jeg haft ondt i lænden og lørdag atypisk slimmet udflåd (en gang) og lidt igen i dag. Kan jeg være gravid trods den negative test? Håber I kan hjælpe, skal jeg slå koldt vand i blodet eller kan der være håb? 

Vil sige at hvis du var gravid så ville du nok alligevel intet kunne se nu Der er kun gået 1 uge siden i sexede d. 15 og hvis du er gravid så har din krop knap og nap fundet ud af det endnu Der er ikke andet for end at slå koldt vand i blodet

Anmeld

24. februar 2014

Mulle0802

Ja du har nok ret. Jeg har jo lagt mærke til at for hver dag der går - jo tættere på kommer det at jeg faktisk kunne have haft ægløsning omkring den 15. Men hvis man regner ud fra sidst man havde mens. så er det jo 6 uger siden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.