æl test hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2014

Anonym trådstarter

Når man er igang med homonbehandling hvornår skal man så igang med at teste æl? Har ikke rigtig fået noget afvide af min gyn og er først nu på 7. dagen begyndt at tænke over det fordi jeg har læst flere steder at man skal tage dem, men hvornår fra? Skal først til gyn på 14. dagen og ved ikke om jeg skal være begyndt at teste for æl inden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

esioul

Anonym skriver:

Når man er igang med homonbehandling hvornår skal man så igang med at teste æl? Har ikke rigtig fået noget afvide af min gyn og er først nu på 7. dagen begyndt at tænke over det fordi jeg har læst flere steder at man skal tage dem, men hvornår fra? Skal først til gyn på 14. dagen og ved ikke om jeg skal være begyndt at teste for æl inden?

Har du fået af vide du skal teste for ÆL?

Eller skal du til scanning på dag 14 for at se hvor store dine æg er?

Er det planen du skal have æl sprøjte?

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Har du fået af vide du skal teste for ÆL?

Eller skal du til scanning på dag 14 for at se hvor store dine æg er?

Er det planen du skal have æl sprøjte?

Har intet fået afvide det er det jeg er forvirret omkring..

Jeg skal have scannet hvor store mine æg er på den 14 dag, og nej skal ikke have æl sprøjte så går ud fra at æl skal komme af sig selv.. 

Anmeld

24. februar 2014

esioul

Anonym skriver:

Har intet fået afvide det er det jeg er forvirret omkring..

Jeg skal have scannet hvor store mine æg er på den 14 dag, og nej skal ikke have æl sprøjte så går ud fra at æl skal komme af sig selv.. 

Underligt du ikke er informeret ordentlig.

Synes personligt dag 14 er sent. Jeg er blevet insemineret på hhv. dag 12 og 14.

Er du slet ikke blevet scannet siden din mens?

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Underligt du ikke er informeret ordentlig.

Synes personligt dag 14 er sent. Jeg er blevet insemineret på hhv. dag 12 og 14.

Er du slet ikke blevet scannet siden din mens?

Skulle have været inde og blive scannet imellem 10-12 dag men fik afvide de ville strække den til den 14 dag fordi de havde lukket fredag, og ikke plads torsdag + lukket lørdag og søndag.. 

Nej sidst jeg blev scannet var for cirka en måned siden hvor jeg skulle starte på p-piller for at få styr på min cyklus.. 

Anmeld

24. februar 2014

esioul

Anonym skriver:

Skulle have været inde og blive scannet imellem 10-12 dag men fik afvide de ville strække den til den 14 dag fordi de havde lukket fredag, og ikke plads torsdag + lukket lørdag og søndag.. 

Nej sidst jeg blev scannet var for cirka en måned siden hvor jeg skulle starte på p-piller for at få styr på min cyklus.. 

Skal du insemineres eller er det hjemme arbejde?

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Skal du insemineres eller er det hjemme arbejde?

På hjemme arbejde :p Hvilket også gør det mere frustrerende at jeg ikke rigtig ved noget

Anmeld

24. februar 2014

esioul

Anonym skriver:

På hjemme arbejde :p Hvilket også gør det mere frustrerende at jeg ikke rigtig ved noget

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det kan jeg godt forstå

Men har man nogen som helst ide om hvornår man skal begynde at teste for æl? For er virkelig bange for at jeg misser den da jeg ikke ved noget som helst om æl og hvornår og hvordan det hele hænger sammen :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.