Hvornår æl efter sa?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2014

Anonym trådstarter

hej piger

jeg går lidt og undrer mig over..... efter min abort har jeg jo ikke anet hvornår min æggeløsning den ligger..... tror i man kan regne med den som den plejede før eller skal man regne fra blødningen af eller hvordan tror i....

vil gerne være gravid igen men svært når man ikke ved hvornår æggeløsningen kommer igen.....

nogen der ved.....

?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

CH2012

Anonym skriver:

hej piger

jeg går lidt og undrer mig over..... efter min abort har jeg jo ikke anet hvornår min æggeløsning den ligger..... tror i man kan regne med den som den plejede før eller skal man regne fra blødningen af eller hvordan tror i....

vil gerne være gravid igen men svært når man ikke ved hvornår æggeløsningen kommer igen.....

nogen der ved.....

?????

Har du haft menstruation efter SA? I princippet kan du ikk vide hvornår og om du har ægløsning. Måske kroppen lige skal finde sig selv igen.
Men jeg gjorde det, at jeg testede med ægløsningstest efter min første menstruation efter min SA i dec. Jeg startede med at teste på 11. dagen, og havde så en positiv æl-test på 17. dagen

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Har du haft menstruation efter SA? I princippet kan du ikk vide hvornår og om du har ægløsning. Måske kroppen lige skal finde sig selv igen.
Men jeg gjorde det, at jeg testede med ægløsningstest efter min første menstruation efter min SA i dec. Jeg startede med at teste på 11. dagen, og havde så en positiv æl-test på 17. dagen

nej har ikke haft mens endnu

Anmeld

24. februar 2014

CH2012

Anonym skriver:

nej har ikke haft mens endnu

Hvor længe siden er det du havde en sa?

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Hvor længe siden er det du havde en sa?

var færdig med at bløde så vidt jeg kan lige huske den 8 februar

Anmeld

24. februar 2014

esioul

Anonym skriver:

hej piger

nogen der ved.....

?????

Jeg ventede på mens i 12 uger efter SA.

Aner ikke hvornår min æl var.

Anmeld

24. februar 2014

LinLin

Jeg havde æl hhv tre og to uger efter (har haft to sa'er)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.