Vidste du at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. august 2009

mariamiss6

Iøfgle en uerndsøeglse på cmabrigde uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan lngie vloaypk men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Rasmine

ko

(OK)

Anmeld

4. august 2009

Jules

Det har de jo ret i

Anmeld

4. august 2009

JustAnotherName

mariamiss6 skriver:

Iøfgle en uerndsøeglse på cmabrigde uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan lngie vloaypk men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.

Ja, det var jo ikke svært at læse og forstå    

Anmeld

4. august 2009

mariamiss6

HØHØHØHØHØHØH den er da sjov er den.... det er længe siden jeg første gang så den...... og da jeg har været vant til ofte at læse breve og ting fra MEGET ordblinde folk, så læste jeg den bare uden rigtigt at tænke over det.... først da jeg læste den 2. eller 3. gang tænkte jeg "hvad pokker laver han/hun"....

men ja det er sgu rimeligt nemt at læse alligevel....

Anmeld

4. august 2009

Bondepigen

ko

(OK)

haha, den dur jo ikke... 1. og sidste bogstav skal være det rigtige..

Anmeld

4. august 2009

mariamiss6

bondepigen skriver:

haha, den dur jo ikke... 1. og sidste bogstav skal være det rigtige..

Hehe ja det er sgu da også rigtigt, det tænkte jeg ikke engang over da jeg så den....

Anmeld

4. august 2009

Sweet1978

Sjovt indlæg og jeg kunne også sagtens læse og forstå det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.