Hjælp til at tabe 10 kilo.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er direkte ulykkelig. På 1 år har jeg taget 10 kilo på. jeg har strækmærker i forvejen, så den ekstra vægt gør mig bare endnu mere ked af det.

Jeg har prøvet at gå i fitness, det varede 14 dage, så opgav jeg. Jeg har ingen venner til at støtte mig i det. Og ingen at gå med.

Jeg har prøvet at tælle kalorier, men falder i lækkeri fælden når jeg er ensom eller ked af det, samt keder mig. 

Jeg prøver virkelig at leve sundt, men det kan jeg ikke.. Føler slet ikke jeg har styr på noget  Jeg har VIRKELIG brug for et skub bagi, men viljestyrken er bare så langt nede..

HVAD GØR JEG? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Jeg er direkte ulykkelig. På 1 år har jeg taget 10 kilo på. jeg har strækmærker i forvejen, så den ekstra vægt gør mig bare endnu mere ked af det.

Jeg har prøvet at gå i fitness, det varede 14 dage, så opgav jeg. Jeg har ingen venner til at støtte mig i det. Og ingen at gå med.

Jeg har prøvet at tælle kalorier, men falder i lækkeri fælden når jeg er ensom eller ked af det, samt keder mig. 

Jeg prøver virkelig at leve sundt, men det kan jeg ikke.. Føler slet ikke jeg har styr på noget  Jeg har VIRKELIG brug for et skub bagi, men viljestyrken er bare så langt nede..

HVAD GØR JEG? 

Gud hvor jeg kender din frustrationer!

Mit skub bag i, var da jeg var højgravid og nærmest ikke kunne gå mere (bækkenløsning). Det gav mig en eller anden vilje til at komme igang efter graviditeten, da jeg så kunne bevæge mig frit igen! + at jeg på ingen måde fandt mig selv særlig attraktiv med en 'flomme mave' - som jeg kalder den når den hænger efter graviditet og med de ekstra kilo her og der..

Det har resulteret i et vægttab på 7 kilo indtil videre, og der må MEGET gerne ryge 7 mere jeg tæller kalorier, går laaaange ture med barnevognen og cykler en god lang tur.. I fitness melder jeg mig på de hold jeg nu lige finder spændende og gerne dem hvor baby må være med

Anmeld

24. februar 2014

Maja88

Anonym skriver:

HVAD GØR JEG? 

Weight watchers

Anmeld

24. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvor bor du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.